• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • pappa13
    Biffus skrev 2014-12-06 18:27:00 följande:
    Vem har påstått att det är rasistiskt att ta ansvar?

SD är rasistiskt därför att partiet är grundat på rasism. När Jimmie Åkesson gick med i partiet pyntades deras möten med hakkors. Alla toppnamn i SD har uttryckt rasistiska åsikter. 
    Vad menar du med toppnamn? Belägg? Har inte fått fram något rasistiskt från sådana som Mattias Karlsson, Paula Bieler, Olle Felten för att nämna några exempel, så för mig är de rumsrena tills motsatsen bevisats. Bieler är dessutom judinna (vad det nu spelar för roll) och den 49:e riksdagsledamoten är visst öppet bisexuell (har inget med rasism att göra men väl med påstådd homofobi som tillskrivs SD).
  • Gert
    Biffus skrev 2014-12-06 20:52:50 följande:
    Nej, jag har aldrig påstått att FN gör rapporter om vilka länder som är rasister. Visa var jag har skrivit det. 

Jag har endast hävdat att SD:s politik bryter mot Europakonventionen för mänskliga rättigheter och Genèvekonventionen. 
    Det vet du mycket väl att du har skrivit. Det är bara kolla i din historik, om det går, så hittar man inlägg där du skriver det. Men du kanske har förträngt det?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • pappa13
    Biffus skrev 2014-12-06 20:52:50 följande:
    Jag har endast hävdat att SD:s politik bryter mot Europakonventionen för mänskliga rättigheter och Genèvekonventionen. 
    Jo, men då menar du alltså att Danmark, Norge och Finland bryter mot nämnda konvention!
  • Rataxes
    Biffus skrev 2014-12-06 20:18:58 följande:
    Det beror på hur fördelningen av invandrarna ser ut. Man kan inte jämföra siffrorna rakt av. Det beror hur många som har fått asyl m.m. 
    2012 sökte 2 905 personer om asyl i Finland och drygt 48 000 om asyl i Sverige.

antal beviljade 1835 vs 15295. För 2013 var siffrorna för beviljade 1800 vs 26400.

Nu har du något att utgå ifrån.

Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • nihka
    dendärmary skrev 2014-12-06 18:50:07 följande:
    Fast samarbete gäller ju mer än bara invandringen. Men sjuklövern är så låsta av all galla de spytt ut så de kan i princip inte pudla för då skulle det bli ramaskri.

M och MP kom överens om invandringen. Däremot ligger de mil ifrån varandra när det gäller andra frågor som exempelvis skatter.
    Jag tror du blandar ihop ett ställningstagande mot ett parti med en smutsig ideologi och att övriga partier inte vill smutsa ner sig.

M och MP är inte överens om invandring, mer än att de är överens om att de inte vill ha med SD eller SDs s invandringspolitik att göra.
  • Biffus
    pappa13 skrev 2014-12-06 20:54:59 följande:
    Vad menar du med toppnamn? Belägg? Har inte fått fram något rasistiskt från sådana som Mattias Karlsson, Paula Bieler, Olle Felten för att nämna några exempel, så för mig är de rumsrena tills motsatsen bevisats. Bieler är dessutom judinna (vad det nu spelar för roll) och den 49:e riksdagsledamoten är visst öppet bisexuell (har inget med rasism att göra men väl med påstådd homofobi som tillskrivs SD).
    Jag menar Jimmie Åkesson, Björn Söder, Kent Ekeroth, Jonas Åkerlund m.fl. 
  • Biffus
    Gert skrev 2014-12-06 20:56:50 följande:
    Det vet du mycket väl att du har skrivit. Det är bara kolla i din historik, om det går, så hittar man inlägg där du skriver det. Men du kanske har förträngt det?
    Jag kan lova dig att jag aldrig har påstått att FN gör rapporter om vilka länder som är rasistiska. Det kan alla se.
  • Dorian Ertymexx
    Perplex skrev 2014-12-06 15:44:09 följande:
    Om du lyssnade på vad SD sa så hade du förstått varför.
    Det är det vi gör. Lyssnar. Noga.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Biffus
    pappa13 skrev 2014-12-06 20:59:06 följande:
    Jo, men då menar du alltså att Danmark, Norge och Finland bryter mot nämnda konvention!
    Inte nödvändigtvis, nej. Det beror på hur sammansättningen av invandrarna ser ut. 
  • Dorian Ertymexx
    Perplex skrev 2014-12-06 15:44:54 följande:
    Vilket dom hade med i sin egen budget men som de 7 andra röstade bort, eftersom de andra 7 hatar pensionärer.
    Ja för vänsterns budget var ju heeelt utan förbättringar för äldre!! Det är därför pensionärsförbunden vädjade till SD att rösta för vänsterbudgeten, för att de ville få det sämre!! Läs på och tro inte på all skit du får höra.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!