• Anonym (sviken)

Fått reda på att han rökt på ett tag..

Min sambo rökte på en del när vi träffades. Detta slutade han med efter något år och vi har nu varit ett par i 6 år och har en treåring ihop.
    Jag har litat fullkomligt på honom när han lovat att han inte rört haschet nåt mer. Idag fick jag reda på att han rökt ändå, många ggr o länge tillbaka.
    Jag accepterar INTE detta nu när vi har barn o känner att jag måste lämna en man som jag älskar och som jag litat så hårt på.
    Vi är väldigt osams för tillfället o jag är rädd att separationen kommer att bli ett helvete. Jag vill bo kvar i vår bostadsrätt, men han tjänar den största summan och jag har nog inte råd att bo kvar. Hur löser man sånt här ? :(

Sedan vill jag INTE att han ska ha hand om vår dotter nu när jag vet om detta. Han är jättebra med henne och en fantastisk pappa, men nu vet jag ju inte alls hur ofta han kommer röka på osv. Kan inte lita på honom för fem öre längre.

Känner mig otroligt sviken . Jag har sagt till honom att får jag reda på att han röker på så kommer han förlora mig. Ändå har han gjort det. Är så jäkla ledsen att han förstört allt nu och lider med vårt barn så det gör ont inom mig :(

• Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (sviken) skrev 2014-08-18 19:35:51 följande:
    Om du varit med från början o sett vad jag skrivit innan, så hade du förstått att det handlar om mer än så.

Oavsett , för typ 50.000:e gången ; tråden var inte till för att diskutera huruvida cannabis är okej eller inte.
    du kan nog tyvärr skriva det fler än gånger än så för som nämnt det här med läsföreståelse eller att tråden ligger i FAMILJERÄTT är något som vissa människor totalt missat i sin iver att försvara sin dyrbara drog

dessa människor försöker så desperat få uppmärksamhet av dig eller mig men så intressanta är varken dom eller deras åsikter om knark, majoriteten av människor förstår att barn och droger inte går ihop

jag är glad att du är en ansvarsfull och stark mamman, bry dig inte om en minoritet droganvändare som påstår annat
    detta är det enda ställe dom har att kunna lyfta sina åsikter om droger anonymt, det finns en anledning att de smyger med sitt missbruk och bara luftar den på internetforum eller med sina drogvänner offline, knappast något dom delar med sig till andra föräldrar till barn på samma skola/dagis som derar barn är på
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-18 21:23:55 följande:
    dessa människor försöker så desperat få uppmärksamhet av dig eller mig men så intressanta är varken dom eller deras åsikter om knark, majoriteten av människor förstår att barn och droger inte går ihop
  • Anonym (sviken)
    Anonym (!) skrev 2014-08-18 20:43:16 följande:

Ursäkta?

Jag har följt dina bedrifter ett tag nu, om du vill fortsatta i samma spår så förvånar det inte mig det minsta.

Undran stöds säkerligen av flera, ska du fortsätta sprida propaganda länge till?

Inte svårt att lista ut att det är exakt samma person. Synd att ?? Blev blockerad så du fick bemöda dig med att skapa en ny signatur. -.- Gå och lägg dig nu va..
  • Anonym (sviken)
    Anonym (!) skrev 2014-08-18 21:33:06 följande:

Man tyckte väl att dotterns liv var inte värt att offras för sån bagatell

Jag tycker att det är mer du som försöker få uppmärksamhet då du låter mycket med tragisk lite kunskaå i ryggen, du har till  och med viftat bort forskning presenterat för dig.

Du får väl dra vilka slutsatser du vill. Du är inte här och har ingen aning hur vårat samtal gått. Så känns det bättre att inbilla sig att du vet exakt hur min sambo fungerar , kör på't. Men du är riktigt feg som har så starka åsikter men inte vågar avslöja ditt namn. Du kan ju liksom inte stå för dom . Det säger väl en del?
  • Anonym (idiot)
    Anonym (galet) skrev 2014-08-18 20:20:40 följande:
    Alltså dra en jävla gräns. Om du är på riktigt, och verkligen tänker slita upp eran tillvaro för en sån sak, då har inte han förlorat något iallafall. Visst, principen är lögnen och det är inte okej. Men att lämna någon för att denne rökt på? Herregud..
    Det har jag också gjort.
    Självklart, vem vill leva under samma tak som en pundare tillsammans med barn.
    Inte en chans och vilken kvinna som helst med lite självrespekt skulle lämnat.
  • Anonym (sviken)
    Anonym (idiot) skrev 2014-08-18 21:53:19 följande:

Det har jag också gjort.

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (idiot) skrev 2014-08-18 21:53:19 följande:
    Det har jag också gjort.
  • Moderator
    Observera att tråden ligger i Känsliga Rummet!
    Vill ni debattera gör gärna det i en annan tråd.
    Fokus ska ligga på TS problem och frågeställningar!
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • Anonym (som vanligt)
    Moderator skrev 2014-08-20 10:41:57 följande:
    Observera att tråden ligger i Känsliga Rummet!
    Vill ni debattera gör gärna det i en annan tråd.
    Fokus ska ligga på TS problem och frågeställningar!
    tack!
  • Anonym (som vanligt)

hur går dina tankar ts, din man har ju lovat förr att han ska sluta, känner du förtroende för honom den här gången

hoppas han har fått sig en rejäl ögonöppnare nu och insett att han kan förlora det viktigaste som han har och att inget är värt det

• Anonym (sviken)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-20 10:55:12 följande:

hur går dina tankar ts, din man har ju lovat förr att han ska sluta, känner du förtroende för honom den här gången

hoppas han har fått sig en rejäl ögonöppnare nu och insett att han kan förlora det viktigaste som han har och att inget är värt det

Mja.. klart jag känner mig osäker. Har sagt till honom att tilliten ör nere i botten just nu o det är hans sak att återställa den. Men jag gav han mitt sista ultimatum, nästa gång kommer jag inte ens tveka på att göra slut öht. Han vet att han bara sabbat för sig själv, att han inte kommer kunna festa med dom där kompisarna utan att jag är med på ett bra tag. Men han verkar ha fattat allvaret. Och gör han inte det så får han dessvärre skylla sig själv!

Tack för allt stöd. Och tack till moderatorn också!
Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..