• Anonym (sviken)

Fått reda på att han rökt på ett tag..

Min sambo rökte på en del när vi träffades. Detta slutade han med efter något år och vi har nu varit ett par i 6 år och har en treåring ihop.
    Jag har litat fullkomligt på honom när han lovat att han inte rört haschet nåt mer. Idag fick jag reda på att han rökt ändå, många ggr o länge tillbaka.
    Jag accepterar INTE detta nu när vi har barn o känner att jag måste lämna en man som jag älskar och som jag litat så hårt på.
    Vi är väldigt osams för tillfället o jag är rädd att separationen kommer att bli ett helvete. Jag vill bo kvar i vår bostadsrätt, men han tjänar den största summan och jag har nog inte råd att bo kvar. Hur löser man sånt här ? :(

Sedan vill jag INTE att han ska ha hand om vår dotter nu när jag vet om detta. Han är jättebra med henne och en fantastisk pappa, men nu vet jag ju inte alls hur ofta han kommer röka på osv. Kan inte lita på honom för fem öre längre.

Känner mig otroligt sviken . Jag har sagt till honom att får jag reda på att han röker på så kommer han förlora mig. Ändå har han gjort det. Är så jäkla ledsen att han förstört allt nu och lider med vårt barn så det gör ont inom mig :(

• Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..
  • Anonym (som vanligt)
    ruuu skrev 2014-08-17 20:27:40 följande:
    Jag har inte sagt att hon är en liten flicka. Dock att hon uppenbarligen inte kan något om droger, men det är inget personangrepp.
    det påstod jag inte heller, men ts fick ett påhopp av en person som sa at thennes dotter också kan växa upp till en bitterf*itta som sin mamma - tycker du det är bra uttalat? självklart inte.. den personen gick för långt

• Anonym (...)
    Anonym (hjärntvättad?) skrev 2014-08-17 12:39:56 följande:
    Du skrev ju: "Om det är som du säger så är han missbrukare..."
    Ja, endast en missbrukare väljer bort sin familj och väljer missbruket -om det är som ts säger, att han älskar de och henne mest av allt och skulle dö om hon lämnade honom och bla bla hur det nu var :) 
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 20:29:10 följande:

Så du kan bestialiskt som en häxbränande barbar skada mig och min faminlj fan tror du egentligen ditt jäkla ego som skiter i ditt eget barn?

Det såna as som dig som bär stigman vidare istället för att låta folk vara fria, du äcklar mig rent av.

Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 19:49:37 följande:
    nu går du för långt i din kränkta bitterhet och upprördhet att inte alla föräldrar anser det ok med droger i barns närhet

med ditt språkbruk och din droganvänding låter du verkligen som parent of the year

Alla föräldrar anser att droger är okey i närhet av barnen så länge det sköts på en rimlig nivå, fast, att göra skillnad på namn,ja där kommer okunskap in och fördomar,

I mitt tycke spelar det ingen roll om man intar koffein nikotin etanol thc cbd mdma amfetamin heroin kokain och här kunde jag hålla med hur länge som helst, det är hur man hanterar nån av dessa substanser som spelar nån som helst roll och inte _att_ man råkar konsumera just den.

nu får du sluta, du blir anmäld för dina konstiga påhopp på ts, du verkar faktiskt inte riktigt klar
  • Anonym (E)

Jag tycker att du är lite för drastisk TS. Jag fattar att du känner dig sviken och att du är förbannad. Men om det här är mannen du älskar och han är en bra pappa är det väl bättre att prata om det? Är han villig att sluta och bryta med alla sina rökarkompisar? Jag vet av egen erfarenhet att det viktigaste är att bryta med dom som han röker med och köper av. Han kommer också få kämpa för att få tillbaka ditt förtroende. Sedan kan det vara en god idé att få hjälp.

Är han inte villig tycker jag att du ska bryta.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (??)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 20:43:59 följande:
    nu får du sluta, du blir anmäld för dina konstiga påhopp på ts, du verkar faktiskt inte riktigt klar

Jaha?

Bara för du anser att springa till dagisfrögen och ta hand om saker du anser inte var lämpliga är en bra argumentationsteknik betyder det inte att det gynnar argumentationen *facepalm*

Vist får idioter inlägg att försvinna, försvinner innebörden för det?

• Anonym (??)
    ruuu skrev 2014-08-17 20:45:03 följande:
    Vem har sagt att jag tycker det är ok? Jag har inte läst hela tråden så jag kan inte uttala mig.

Dock blev mina inlägg borttagna föratt jag skrev att ts är okunnig. Vilket hin är, både när det gäller droger och vårdnadstvister.

Censur, jag förstår inte att det händer just nu, måste vara nån kortad nykomling, det höjdes i tak för redan flera år sen, att denna tråd genomgår censur nu förstår jag inte.

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 20:47:41 följande:

Jaha?

Bara för du anser att springa till dagisfrögen och ta hand om saker du anser inte var lämpliga är en bra argumentationsteknik betyder det inte att det gynnar argumentationen *facepalm*

Vist får idioter inlägg att försvinna, försvinner innebörden för det?

när man kommer med uttalanden om att små barn kommer bli bitterf*ttor och svammel om häxbrännande barbari som du gör så visar det på att något inte är riktigt som det ska

tycker du ska sluta skriva i tråden nu då du är obehaglig, att du sen också använder droger och har barn och kommer med dessa inlägg som du har gjort finner jag skrämmande
  • Anonym (aa)
    Jesssssica skrev 2014-08-17 10:58:45 följande:
     Ja vad gör det om din sambo röker Hasch? Det är inte farligare än ett glas vin och jag gissar att du tycker ett glas vin är harmlöst?
    Nej, så där är det inte! Av egen erfarenhet som medberoende kan jag säga att det är en jäkla skillnad på en person som precis rökt på eller någon som bara tagit ETT glas vin.
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 20:56:35 följande:

Detta är värderingar denna satan kommer hjärntvätta  barnet med om ingen hindrar henne, det är okey med rasism mobbing och att sätta sig över andra, du tycker det är bra föredöme?

Jag håller då inte med, ts borde bli barnbefriat då hon inte har den elementära kunskapen att ta hand om en.

Tycker du ska sluta sprida din intoleranta inkompetenta ignoranta okunniga dynga i en tråd som knappast behöver det, problemen är stura nog som dom är.

jaha där kom satan in i bilden förutom det redan nämnda häxeriet ..men det är jag som är inkompetent och ignorant och okunnig? sen att du lyckas med konstycket att dra in rasism i det hela.. ja vad kan man säga..

kids don't do drugs this is what happens with your brain

jag kommer inte besvara dina inlägg mer då jag finner dig väldigt obehaglig
    jag kommer hädanefter bara direkt anmäla de inlägg där du gör påhopp och/eller kommer med galna påståenden utöver det kommer jag inte besvara dina inlägg

Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..