• Anonym (sviken)

Fått reda på att han rökt på ett tag..

Min sambo rökte på en del när vi träffades. Detta slutade han med efter något år och vi har nu varit ett par i 6 år och har en treåring ihop.
    Jag har litat fullkomligt på honom när han lovat att han inte rört haschet nåt mer. Idag fick jag reda på att han rökt ändå, många ggr o länge tillbaka.
    Jag accepterar INTE detta nu när vi har barn o känner att jag måste lämna en man som jag älskar och som jag litat så hårt på.
    Vi är väldigt osams för tillfället o jag är rädd att separationen kommer att bli ett helvete. Jag vill bo kvar i vår bostadsrätt, men han tjänar den största summan och jag har nog inte råd att bo kvar. Hur löser man sånt här ? :(

Sedan vill jag INTE att han ska ha hand om vår dotter nu när jag vet om detta. Han är jättebra med henne och en fantastisk pappa, men nu vet jag ju inte alls hur ofta han kommer röka på osv. Kan inte lita på honom för fem öre längre.

Känner mig otroligt sviken . Jag har sagt till honom att får jag reda på att han röker på så kommer han förlora mig. Ändå har han gjort det. Är så jäkla ledsen att han förstört allt nu och lider med vårt barn så det gör ont inom mig :(

• Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (hjärntvättad?) skrev 2014-08-17 19:12:18 följande:
    Han har inte gett upp sitt barn, det är endast någonting du hittat på. TS har ju uppenbarligen inte ens märkt att han använt drogen, så det har ju inte påverkat någonting. Hade han försummat sitt barn hade hon ju märkt det tidigare, eller hur?
    nu ska du inte sitta och hitta på saker... ts säger ju själv (och hon vet mer om saken än du)
    " Han VISSTE att det var kört om han gjorde det. Ändå gjorde han det."

han valde drogerna före sitt barn
  • Anonym (??)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 19:12:07 följande:
    hon gav han ett val, han valde drogerna framför sitt barn det går inte att förändra det faktumet hur mycket man än vrider och vänder på det

propblemet löser sig om mannen avstår från droger till förmån för sitt barn, barnet vill nämligen ha en pappa inte en missbrukare

Redan bemött, han har inte gett upp sitt barn han kommer tillbaks när det räknas.

Redan bemött, problemet löser sig när ts kommer till sans.

redan bemött, kolla vilka kriterier man måste uppfylla för diagnosen

Kom på nått nytt för fan.

• Anonym (??)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 19:13:57 följande:
    ja snälla avstå från mer drogtrams, vi vet redan hur du väljer att rangordna saker, droger, din integritet och dina principer först sen kommer dina barn

Är du klar snart?

Kom med nått med substans om du vill ha nått att säga. lägg ner med att bara skita ner tråden.

• Anonym (??)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 19:16:30 följande:
    nu ska du inte sitta och hitta på saker... ts säger ju själv (och hon vet mer om saken än du)

Redan bemött, hur skulle hon ställa sig om han kom med idiot krav mot henne?

Kom på nått nytt.

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 19:21:08 följande:

Redan bemött, han har inte gett upp sitt barn han kommer tillbaks när det räknas.

Redan bemött, problemet löser sig när ts kommer till sans.

redan bemött, kolla vilka kriterier man måste uppfylla för diagnosen

Kom på nått nytt för fan.

Anonym (??) skrev 2014-08-17 19:22:12 följande:

Är du klar snart?

Kom med nått med substans om du vill ha nått att säga. lägg ner med att bara skita ner tråden.

inte lika roligt va när det är du själv som blir angripen för din åsikt? ta till dig den vetskapen och föreställd dig ts tankar och situation, hon genomgår något väldigt jobbigt just nu och behöver inte en massa påhopp från människor som tycker hon är skurken och att den droganvändande pappan är det oskyldiga offret

ts massa respekt och omtanke skickas till dig och din dotter, hoppas mannen tar sitt förnuft till fånga och avstår från drogerna så at tni kan bli en familj igen

• Anonym (sviken)
    Tokfrans skrev 2014-08-17 18:52:22 följande:

" ni hoppar på mamman men en pappa som väljer sitt cannabis hellre sitt barn "

jasså? tyckte hon skrev att han va en fantastik pappa?

Ända tills jag ger han valet "drogerna eller familjen" och han väljer drogerna. Då är han inte så fantastiskt längre.

Detta ligger i familjerätten. Jag ville ha svar på frågorna i ts. Inget annat. Tack.
  • Anonym (hjärntvättad?)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 19:16:30 följande:

Nej, han valde snarare att göra som han själv ville trots sin sambos förbud. Svara på min fråga istället. Hur kommer det sig att TS inte märkt någonting tidigare om det nu är ett avsevärt missbruk som uppdagats? Om han under hela den här tiden valt drogerna framför sitt barn och försummat henne, som du själv påstår, varför har inte TS märkt någonting?
  • Anonym (??)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 19:26:06 följande:
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 19:22:12 följande:

Är du klar snart?

inte lika roligt va när det är du själv som blir angripen för din åsikt? ta till dig den vetskapen och föreställd dig ts tankar och situation, hon genomgår något väldigt jobbigt just nu och behöver inte en massa påhopp från människor som tycker hon är skurken och att den droganvändande pappan är det oskyldiga offret

ts massa respekt och omtanke skickas till dig och din dotter, hoppas mannen tar sitt förnuft till fånga och avstår från drogerna så at tni kan bli en familj igen

Självförvållad skit som inte ursäktar offerkoftan hon har dragit på sig, det är fler som lider av hennes handling, som partner och barn.

Ja, man kan hoppas att ta tar sitt förnuft till fånga.

• Anonym (sviken)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 18:55:46 följande:

Ah?

Redan bemött propaganda är att förvränga saningen, det är nått såna som dig håller på med, kom med nått nytt.

Jag sätter mina barn främst och verkar tänka mer på ts barn än vad ts gör själv.

Redan bemött, jag skrev att jag skulle slänga ut kärringen som ansåg sig kunna bestämma över vad jag _FÅR_ och inte får göra. kom med nått nytt.

Synd att den kvinnan redan hunnit slänga ut dig isåfall då.

Du får tycka vad du vill. Men du har ingen rätt att hoppa på mig o påstå att jag inte bryr mig om mitt barn. Vidriga människa, försvinn. Nu börjar jag bli riktigt less på dig.
  • Anonym (??)
    Anonym (sviken) skrev 2014-08-17 19:27:41 följande:
    Ända tills jag ger han valet "drogerna eller familjen" och han väljer drogerna. Då är han inte så fantastiskt längre.

Detta ligger i familjerätten. Jag ville ha svar på frågorna i ts. Inget annat. Tack.

Han valde inte droger, han valde bort bitterifttan som ansåg att hon kunde äga han, om du inte har förstått det hela än.

Du har möjlighet att ge dottern fullvärdig uppväxt än.

Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..