• Anonym (sviken)

Fått reda på att han rökt på ett tag..

Min sambo rökte på en del när vi träffades. Detta slutade han med efter något år och vi har nu varit ett par i 6 år och har en treåring ihop.
    Jag har litat fullkomligt på honom när han lovat att han inte rört haschet nåt mer. Idag fick jag reda på att han rökt ändå, många ggr o länge tillbaka.
    Jag accepterar INTE detta nu när vi har barn o känner att jag måste lämna en man som jag älskar och som jag litat så hårt på.
    Vi är väldigt osams för tillfället o jag är rädd att separationen kommer att bli ett helvete. Jag vill bo kvar i vår bostadsrätt, men han tjänar den största summan och jag har nog inte råd att bo kvar. Hur löser man sånt här ? :(

Sedan vill jag INTE att han ska ha hand om vår dotter nu när jag vet om detta. Han är jättebra med henne och en fantastisk pappa, men nu vet jag ju inte alls hur ofta han kommer röka på osv. Kan inte lita på honom för fem öre längre.

Känner mig otroligt sviken . Jag har sagt till honom att får jag reda på att han röker på så kommer han förlora mig. Ändå har han gjort det. Är så jäkla ledsen att han förstört allt nu och lider med vårt barn så det gör ont inom mig :(

• Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..
  • Tokfrans

" ni hoppar på mamman men en pappa som väljer sitt cannabis hellre sitt barn "

jasså? tyckte hon skrev att han va en fantastik pappa?

• Anonym (??)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 18:49:20 följande:
    ni hoppar på mamman men en pappa som väljer sitt cannabis hellre sitt barn det nämner ni inte med ett ord, lägg ner, de enda som tycker som du är människor som liksom du antingen använder droger själva eller låter en partner göra det fast dom har barn, det är ingen utom ni själva som repekterar sådant beteende hos en förälder.

starta din egen tråd om du  vill framhäva hur präktiga och duktiga ni drogföräldrar är, varför förstöra ts tråd om det, det här ligger i 'familjerätten' sluta med drogpropagandan

Redan bemött personlig integritet, ingen sunt tänkande människa viker sig för korkade ultimatum, har du nått nytt att komma med?

Redan bemött, ad hominen kommer man ingenstans på, det är bara provocerande skitsnack, kom med nått nytt.

Jag har ingen tråd att starta, jag håller mig bara ont topic här då jag har åsikter om ts frågor men ingen avsikt att sprida cannabis information om det är det du menar.

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 18:48:26 följande:

Jag borde hålla räkning på dina ad hominen kräkinlägg utan innehåll

Vad är detta i mängden 6-7?

jag har förövrigt aldrig sett någon använda sig av AH förutom såna som använder droger , men så hänger jag inte heller på flashback..

sluta förstöra tråden med din drogpropaganda så slipper du höra at tman är emot din åsikt, de flesta föräldrar sätter sina barns hälsa först, definitivt före droger
    vad väljer du förresten?
    vilket går föst? din integritet(läs droger) eller ditt barn? vilket ger du upp före det andre?
  • Anonym (??)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 18:50:50 följande:
    han värderar SIN personliga integirtet och droganvänding FÖRE sitt barn, fdet säger allt,

Ja, han kommer ge henne ett helvete i rätten för att kunna förbli sig själv och pappa till sin dotter framför att vara ts lydiga slav som viker sig för varje idiotiska krav denna ställer.

• Anonym (som vanligt)
    Tokfrans skrev 2014-08-17 18:52:22 följande:

" ni hoppar på mamman men en pappa som väljer sitt cannabis hellre sitt barn "

jasså? tyckte hon skrev att han va en fantastik pappa?

och hur förklarar du att han i slutänden ändå väljer droger före sitt barn? du får gärna svara på det?

vad skulle du själv välja? vilket går först
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 18:52:24 följande:

Redan bemött personlig integritet, ingen sunt tänkande människa viker sig för korkade ultimatum, har du nått nytt att komma med?

Redan bemött, ad hominen kommer man ingenstans på, det är bara provocerande skitsnack, kom med nått nytt.

Jag har ingen tråd att starta, jag håller mig bara ont topic här då jag har åsikter om ts frågor men ingen avsikt att sprida cannabis information om det är det du menar.

ingen sund förälder väljer droger före sitt barn
  • Anonym (??)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 18:52:39 följande:
    jag har förövrigt aldrig sett någon använda sig av AH förutom såna som använder droger , men så hänger jag inte heller på flashback..

sluta förstöra tråden med din drogpropaganda så slipper du höra at tman är emot din åsikt, de flesta föräldrar sätter sina barns hälsa först, definitivt före droger
    vad väljer du förresten?
    vilket går föst? din integritet(läs droger) eller ditt barn? vilket ger du upp före det andre?

Ah?

Redan bemött propaganda är att förvränga saningen, det är nått såna som dig håller på med, kom med nått nytt.

Jag sätter mina barn främst och verkar tänka mer på ts barn än vad ts gör själv.

Redan bemött, jag skrev att jag skulle slänga ut kärringen som ansåg sig kunna bestämma över vad jag _FÅR_ och inte får göra. kom med nått nytt.

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 18:53:13 följande:

Ja, han kommer ge henne ett helvete i rätten för att kunna förbli sig själv och pappa till sin dotter framför att vara ts lydiga slav som viker sig för varje idiotiska krav denna ställer.

ja jag kan se det framför mig 'herr domare min integritet att jag vill röka på när jag vill är viktigare än att få träffa min dotter'

*skakar på huvudet*
  • Anonym (??)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 18:56:35 följande:
    ja jag kan se det framför mig 'herr domare min integritet att jag vill röka på när jag vill är viktigare än att få träffa min dotter'

*skakar på huvudet*

Sluta headbanga, det kan ge permanenta hjärnskador i motsatsen till cannabis

Ja, hon kan ju försöka smutskasta han i rätten i slutet så har barn rätt till bägge sina föräldrar oavsett vad dom tjafsar om.

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 18:55:46 följande:

Ah?

Redan bemött propaganda är att förvränga saningen, det är nått såna som dig håller på med, kom med nått nytt.

Jag sätter mina barn främst och verkar tänka mer på ts barn än vad ts gör själv.

Redan bemött, jag skrev att jag skulle slänga ut kärringen som ansåg sig kunna bestämma över vad jag _FÅR_ och inte får göra. kom med nått nytt.

får höra då, skulle du sluta med droger för ditt barn, ja eller nej? det är ingen avancerad fråga för de flesta människor
Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..