• Anonym (sviken)

Fått reda på att han rökt på ett tag..

Min sambo rökte på en del när vi träffades. Detta slutade han med efter något år och vi har nu varit ett par i 6 år och har en treåring ihop.
    Jag har litat fullkomligt på honom när han lovat att han inte rört haschet nåt mer. Idag fick jag reda på att han rökt ändå, många ggr o länge tillbaka.
    Jag accepterar INTE detta nu när vi har barn o känner att jag måste lämna en man som jag älskar och som jag litat så hårt på.
    Vi är väldigt osams för tillfället o jag är rädd att separationen kommer att bli ett helvete. Jag vill bo kvar i vår bostadsrätt, men han tjänar den största summan och jag har nog inte råd att bo kvar. Hur löser man sånt här ? :(

Sedan vill jag INTE att han ska ha hand om vår dotter nu när jag vet om detta. Han är jättebra med henne och en fantastisk pappa, men nu vet jag ju inte alls hur ofta han kommer röka på osv. Kan inte lita på honom för fem öre längre.

Känner mig otroligt sviken . Jag har sagt till honom att får jag reda på att han röker på så kommer han förlora mig. Ändå har han gjort det. Är så jäkla ledsen att han förstört allt nu och lider med vårt barn så det gör ont inom mig :(

• Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..
  • Anonym (sviken)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 21:08:36 följande:

Ja vad ska man säga jag gav dig  länk till modern forskning medan du fortsatte att hålla dig för öronen och vråla LALALALA KNARK ÄR BAJS som en efterbliven unge på dagiset.

Bra, tack, jag behöver inte mer av din intoleranta dynga och propaganda  i fortsättningen, 

Håll truten på dig.

Kort och gott, tala är silver tiga är guld om man inte har nått vettigt att framföra.

Du har problem, sök hjälp.

Tycker du ska tänka en gång till på det där med att tiga är guld
  • Anonym (??)
    Anonym (sviken) skrev 2014-08-17 21:11:51 följande:

Nej raring, jag tar hand om mina närmsta utan att fördöma dom eller tro mig att jag äger dom.

Sök hjälp själv eller ta hand om din familj utan det, det borde komma utan problem för normalt folk att ta hand om dom man älskar utan att skada dom.

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (sviken) skrev 2014-08-17 21:11:51 följande:

det är nog bäst att bara anmäla denna människa i fortsättning

det är ju uppenbart att denna människa har något slags problem, om det kommer från drogerna eller något annat kan jag inte uttala mig om men jag tror inte vi ska bemöta denna människa mer då det triggar deras underliga beteende

bär med dig vetskapen att du har gjort rätt ts, att droganvändare tycker annorlunda är väl nästan väntat
  • Anonym (Bea)

Tips: det borde finnas någon form av drogterapeut/rådgivning och/eller anhörigstöd inom din kommun. Sök upp dem och börja därifrån.

Och du, ta ingen skit!

Lycka till <3

• Anonym (??)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-17 21:23:40 följande:
    det är nog bäst att bara anmäla denna människa i fortsättning

det är ju uppenbart att denna människa har något slags problem, om det kommer från drogerna eller något annat kan jag inte uttala mig om men jag tror inte vi ska bemöta denna människa mer då det triggar deras underliga beteende

bär med dig vetskapen att du har gjort rätt ts, att droganvändare tycker annorlunda är väl nästan väntat

Det framför att bemöta argument som haglar, nåja man gör vad man har vet till.

Jag anmärker dom uppenbara problem, i och för sig innebär det inte att jag för ett problemfritt tillvaro men jag skapar i alla fall inte gigantiska problem där det inte finns några, jag tar hand om dom som måste tas hand om.

Jag uppvisar vetenskap där det finns behov, där folk anser att "knarkabis" är nock för att kassera en människa och skada sina gena barn med vetskapen.

• Anonym (sviken)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 21:18:43 följande:

Nej raring, jag tar hand om mina närmsta utan att fördöma dom eller tro mig att jag äger dom.

Sök hjälp själv eller ta hand om din familj utan det, det borde komma utan problem för normalt folk att ta hand om dom man älskar utan att skada dom.

Vi har precis talat igenom saken här hemma. Kan säga att han inte resonerar som du iaf. Så du är ganska ute och cyklar.
  • Anonym (??)
    Anonym (sviken) skrev 2014-08-17 22:06:30 följande:
    Vi har precis talat igenom saken här hemma. Kan säga att han inte resonerar som du iaf. Så du är ganska ute och cyklar.

Nej, han som är under din fot när du håller hans barn som gisslan kan eventuellt tänka sig att ta till mer radikala förändringar.

Eller i alla fall såna som du önskar under tuiden man ger igen bakom kuliser.

• Anonym (sviken)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 21:38:50 följande:

Det framför att bemöta argument som haglar, nåja man gör vad man har vet till.

Jag anmärker dom uppenbara problem, i och för sig innebär det inte att jag för ett problemfritt tillvaro men jag skapar i alla fall inte gigantiska problem där det inte finns några, jag tar hand om dom som måste tas hand om.

Jag uppvisar vetenskap där det finns behov, där folk anser att "knarkabis" är nock för att kassera en människa och skada sina gena barn med vetskapen.

Förstår att du inte får många protester av din partner där hemma och får göra precis som du vill. Stackarn vill väl inte höra din verbala misshandel !
  • Anonym (??)
    Anonym (sviken) skrev 2014-08-17 22:09:05 följande:
    Förstår att du inte får många protester av din partner där hemma och får göra precis som du vill. Stackarn vill väl inte höra din verbala misshandel !

Nej, du har så rätt min partner anser sig inte att äga mig och ha rätt stalka mig och ställs krav på mig. här planerar vi vår tillvaro och delar på ansvar.

• Anonym (sviken)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 22:17:00 följande:

Nej, du har så rätt min partner anser sig inte att äga mig och ha rätt stalka mig och ställs krav på mig. här planerar vi vår tillvaro och delar på ansvar.

Låter helsunt. Att vara i ett förhållande där man ska respektera varandra , men den ena tror att man kan vara fri som en fågel o göra vad fan man vill. Å säger den andre emot så får man höra en hel ordlista med fula ord och så blir man utsparkad. Har man tur så är dörren öppen! Jäääättesunt förhållande!

Men som sagt. Du trodde du visste hur hans tankar gick, men tyvärr är det bara du som har en så sned syn. Facepalm.
Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..