-
Ja ringde runt över allt.. Boka tid för hälsosamtal å inskrivning :) å så ringde ja kk å skulle boka läkartid som vi ska ha i v 8 och v14 :) sen ska ja på cellprover den 29/9 så va tvungen att ringa dit å boka rådgivning ;)Manelma skrev 2014-09-23 08:34:13 följande:Ingen aning, jag har inte ringt ännu :) Kanske man ska göra det? Har ännu inte riktigt bestämt mig för vilken mvc jag vill gå på. Men skulle nog behöva ringa snart och boka en VUL. Då jag haft utomkvedsgravidit så måste jag kontrollera graviditeten att den är på rätt plats, sist i vecka 7 så kanske bra o skriva in sig ialf och boka en tid för VUL runt vecka 7...
-
Haha :) japp ja visste redan vart ja ville vara.. Samma bm som sist.. De va inte så länge sedan vi pratade med förlossningsläkaren heller så visste vad ja skulle göra.. Dvs ringa överallt å boka tider mdd tanke på vad som hänt å de ska inte hända igen. Ja har fått ett återbesök efter koniseringen den 29.. Så måste ju dit.. Men måste informera att ja e gravid å kan bara ta cellprov å inge annat :)Manelma skrev 2014-09-23 09:51:42 följande:Det gick undan! :) En annan har knappt bestämt sig vart jag ska skriva in mig ännu. Hahaha. Cellprov gjorde jag förra året efter att sonen föddes. Måste ta och bestämma mig och ringa och boka tid för inskrivning.
-
Tack :)SecretlyMe skrev 2014-09-23 09:49:09 följande:
Grattis tjejen!
-
"Måste" ha de om ja vill ha koll på att de håller stängt så ja inte öppnar mig igen utan att vi hinner stoppa de i tid :) kan inte förstå att de tog sig så snabbt ändå :)Manelma skrev 2014-09-23 13:28:51 följande:Hade inte läst din historia men såg tbx nu. Förstår att du har tätt kontakt med läkare och bm! Kommer gå finfint denna gång!
-
För mig gjorde de inget :) sålänge ja fick komma tillbaka på listan igen :)SRMmamma87 skrev 2014-09-23 15:22:48 följande:Tack NILE90!
Det var ju verkligen inte meningen att folk skulle bli upprörda av en uppdatering. Jag måste dock få påpeka att det är svårt att hålla igång fullt korrekta uppdateringar då vi endast är 3-4 stycken som hjälps åt att uppdatera lista och eftersom denna grupp är så stor, med så många medlemmar, kan en dag generera 5-10 nya sidor i tråden. Det är inte lätt att hålla reda på allas status när mycket är funderingar och vissa kan plussa en dag för att få minus den nästa och tvärt om. Vi slängs ju alla mellan hopp och förtvivlan i den här gruppen! Om det görs fel är det aldrig med mening. Så ha förståelse och var glada att några eldsjälar orkar hålla igång uppdateringarna. -
Fått smak på surkål! :) nästan som att småäta på pizzasallad :) sambon stod inte ut med lukten en längre tid :( men oj vad gott de är :)
-
Har ja aldrig sagt men du får väl ta de som du vill.. Kan ju förklara mig att ja menade att NILE90 har gått över till okt å ja e gravid de va de ja menade att du kanske har mer rätt att vara i tråden än oss med tanke på att du har BIM i sept...gabriellap skrev 2014-09-25 11:34:51 följande:
Jaha så nu är det personangrepp ni kommit till i detta steget , så du försöker antyda att jag inte kommer bli gravid denna månad ?
-
Man mår bara så illa i mellanåt :( ibland måste man tänka ett steg längre.. Blev så jävla ledsen å arg.. Glädjen liksom bara försvann..SecretlyMe skrev 2014-09-25 12:01:49 följande:
Vännen.. Lugn nu. Jag känner enormt med dig. Men det är inte vi som började ta detta till högre höjder, låt oss inte falla i samma låga grop. Slutar vi bara svara så kommer även detta försvinna i glömska.
Jag vet att det gått för långt, jag har gjort en anmälan och nu är det upp till resten av oss att låta det rinna av oss då allt detta beror på okunskap från andra parter. Vi vet sanningen, och den är att vi av omtanke vill varna andra för en dålig batch, inte missunna någon lyckan att få ett barn.
Jag uppmanar ingen att bojkotta TL, men jag själv gör det valet eftersom jag fått en uppfattning om att de inte håller måttet. Det valet är mitt. De andra som testar med TL är fri att göra det och jag dömer inte. Men går det rykten om en felaktig batch kommer jag som alla andra varna. Och då gör jag det av omtänksamhet, inte av avundsjuka. Jag missunnar ALDRIG någon deras lycka.
-
De går framåt .. Hoppas ja :/SecretlyMe skrev 2014-09-25 12:10:27 följande:
Ja, stämningen blev hemsk men så blir det ibland när folk inte tänker sig för och eldar på.. Jag är jätteglad för din skull <3 hur går det för dig nu?
-
Arbetslös sitter på röven i soffan å glor tv :/ får la göra de..SecretlyMe skrev 2014-09-25 12:18:30 följande:
Klart det gör. Släpp fl en stund och gör något som får dig att må bra; tv, film, godis, laga mat, promenad osv. Sitter du på jobbet så släpp fl tills du kommer hem :) skickar många kramar till dig!
Ingen ska få behandlas så som du just blev!
Ber om ursäkt att ni lämnar tråden pga detta..