Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BIM September 2014

carolinheiner skrev 2014-09-15 12:46:41 följande:

Yrselattacker igår.. illamående från helvetet just nu.. Magont igår som liknade magkatarr igår.. Spänd mage.. Ska ja ta detta som tecken på graviditet?

BIM -6 idag
  • carolinheiner
    Malinbarre skrev 2014-09-15 12:59:11 följande:
    Åh vännen!! Då har jag verkligen inte fått gå igenom smärta emot vad ni har! :( Åh jag hoppas för allt i världen att ni ska få bli gravida på nytt med ett nytt under <3 OM du vill svara, när hände det här och har ni barn sedan tidigare?
    Den 15/6 2014 kl 00.42 kom han ut. Våran lilla Melvin <3 inga barn sedan tidigare utan detta var vårt första barn :(.. Ja har ju en känsla att ja e gravid nu.. Men de e ju inte säkert :( BIM -6 idag.. Andra försöket..
  • carolinheiner

BIM -4 idag.. Känner mig fortfarande uppblåst å gravid.. Men de kan lika bra vara mens som e på g.. Sover halv dåligt.. Vaknar på nätterna å snurrar runt.. Tänkte testa i morse utan att säga till sambon.. Meen va tvungen å köra honom till jobbet :/ så de sket sig.. Tänkte testa kanske på fredag när han ska på utbildning.. Om han inte vill att ja kör honom.. Annars får ja göra de på söndag morgon när han sover ;) han tycker de e onödigt å testa innan mensen är försenad medans ja vill testa tidigt :) i vilket fall som helst blir de att sluta röka i helgen :) känner mig mentalt redo för att läsa ut boken å ta steget ut i ljuset :)

• carolinheiner

Testade precis å visa neg.. Förvänta mig inget annat.. Dels BIM -4 samt eftermiddagsurin.. Får testa igen söndag morgon när sambon sover :)

• carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2014-09-17 13:58:47 följande:
    testade också precis (fast jag inte skulle) BIM-5/ÄL+9 och em-urin, TOKnegativt!
    Samma här ;) känner ju mig jätte gravid.. Men såklart så kan ja ju inte vara jätte gravid ;) hejja oss.. Hoppet försvinner inte försen mensen dyker upp :)
  • carolinheiner
    Det vackraste skrev 2014-09-17 14:37:52 följande:

Men vad trist! ! Säkert för tidigt.

Vad känner du? När plussade du förut?

Sist plussa ja en v efteråt.. Men de va lite om ja hade fått mens eller inte.. Hade gjort en konisering v innan mensen.. Uppblåst yrsel å en känsla som bara säger att du e gravid.. Sticker lite imellanåt i livmodern.. Inga direkta känningar av mens heller.. Då magen brukar bli upp å ner.. Men inte nu inte :/
  • carolinheiner
    carolinheiner skrev 2014-09-17 15:08:21 följande:
    Sist plussa ja en v efteråt.. Men de va lite om ja hade fått mens eller inte.. Hade gjort en konisering v innan mensen.. Uppblåst yrsel å en känsla som bara säger att du e gravid.. Sticker lite imellanåt i livmodern.. Inga direkta känningar av mens heller.. Då magen brukar bli upp å ner.. Men inte nu inte :/
    Samt extremt sugen på korv hela tiden å piggelin ;)
  • carolinheiner

Grattis alla som har plussat :) väntar med att testa igen på söndag morgon :) hoppet finns där fortfarande :) idag ska vi iväg å träffa kocken som ska hjälpa oss med bröllopsmenyn :) om han inte har ändrat sig ;) tar de sig denna månaden blir de lite knivit med bröllopet ;) 6/6 ska vi bli man och hustru :)

• carolinheiner
    Millannn skrev 2014-09-19 07:54:30 följande:

BIM-2 och negativt test imorse... Ni kan väl ta bort mig från listan antar jag :/

Varför detta?! Så länge man inte får mens så e hoppet uppe.. Varför ha så bråttom med att tro att de inte har tagit sig? Får man mens fine.. Men inte bara för att man kissar neg två dagar innan! Å ja ja blir lite sur när man drar sånna slutsatser! Sålänge mensen uteblir håller vi uppe hoppet å stöttar varandra okey? Ingen hoppar över till oktober tråden eller blir bortplockade från BIM listan försen mensen kommer eller man fått bekräftat av gyn att man inte e gravid! :)
Svar på tråden BIM September 2014