BIM September 2014
Yrselattacker igår.. illamående från helvetet just nu.. Magont igår som liknade magkatarr igår.. Spänd mage.. Ska ja ta detta som tecken på graviditet?
Yrselattacker igår.. illamående från helvetet just nu.. Magont igår som liknade magkatarr igår.. Spänd mage.. Ska ja ta detta som tecken på graviditet?
BIM -4 idag.. Känner mig fortfarande uppblåst å gravid.. Men de kan lika bra vara mens som e på g.. Sover halv dåligt.. Vaknar på nätterna å snurrar runt.. Tänkte testa i morse utan att säga till sambon.. Meen va tvungen å köra honom till jobbet :/ så de sket sig.. Tänkte testa kanske på fredag när han ska på utbildning.. Om han inte vill att ja kör honom.. Annars får ja göra de på söndag morgon när han sover ;) han tycker de e onödigt å testa innan mensen är försenad medans ja vill testa tidigt :) i vilket fall som helst blir de att sluta röka i helgen :) känner mig mentalt redo för att läsa ut boken å ta steget ut i ljuset :)
Testade precis å visa neg.. Förvänta mig inget annat.. Dels BIM -4 samt eftermiddagsurin.. Får testa igen söndag morgon när sambon sover :)
Men vad trist! ! Säkert för tidigt.
Vad känner du? När plussade du förut?
Nån som kan se mer än jag?
Grattis alla som har plussat :) väntar med att testa igen på söndag morgon :) hoppet finns där fortfarande :) idag ska vi iväg å träffa kocken som ska hjälpa oss med bröllopsmenyn :) om han inte har ändrat sig ;) tar de sig denna månaden blir de lite knivit med bröllopet ;) 6/6 ska vi bli man och hustru :)
BIM-2 och negativt test imorse... Ni kan väl ta bort mig från listan antar jag :/