Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BIM September 2014

Bebben84 skrev 2014-09-08 10:18:44 följande:
    Usch låter inge vidare med din ångestattack :( hoppas du blir bättre snart!

Jag var på återbesök efter konisering förra veckan. Dom topsar bara som ett vanligt cellprov så inget du behöver vara orolig för.
    Ja har färre ångestattacker nu än tidigare :) första på någon vecka :) å nu har ja beslutat att sluta röka på nytt :)

Oki vad skönt :) ska tillbaka till samma manliga gyn som tog biopsi å de va inte en rolig upplevelse :(
  • carolinheiner

Varning känsliga läsare..

Skit kass i magen idag! De va som ett niagrafall av avföring... Wtf! Likadant förra månaden.. Kass i magen i någon vecka.. Kan de ha med ägglossningen att göra? Brukar vara jätte dålig i magen när ja har mens.. Men detta tog priset ;) satt å småskrattade åt de :) någon som vet?

• carolinheiner
    carolinheiner skrev 2014-09-10 10:35:44 följande:
    Jag ser ett streck!!! Grattis :)
    Ja ser ett plus asså :) är så sjukt glad för din skulle bebben84 :) hoppas du inte lämnar oss.. Ditt stöd betyder sjukt mkt iaf för mig :)
  • carolinheiner

Besvikelsen som uppstår när sambon ser ner på jobbet ja sökte :( detta hör ju inte till här men ville bara skriva av mig :( är utbildad kock å han vill att ja ska söka jobb/praktik plats på en sportbar som kock.. Men efter vad vi gått igenom vill ja inte jobba inom de :( sökte ett deltidstjänst på Max hamburgare restaurang.. Å de ända han sa va du vill inte jobba på sport puben pga stress å sånt men max kan du söka till.. De e ju jätte stressigt.. Va fan ska ja göra?!

• carolinheiner
    Bebben84 skrev 2014-09-10 14:14:25 följande:
    Vet du vad du ska göra? Du ska göra precis som DU känner för! Det är DU som ska stå där varje dag. Det måste kännas bra för DIG! Din sambo älskar dig och får lov att förstå det :)
    Håller tummarna att du får det <3
    <3 ja vill ju bara testa på lite andra grejor..

Känner inte alls för att jobba inom pub eller fin restaurang.. Får ja inte denna tjänsten kommer ja söka praktik på City Gross.. Men inte de gillar han direkt :( du e duktig på att laga mat å du ska jobba med de du e utbildad till :( orkar inte ta en diskussion med honom heller :(
  • carolinheiner

Äl+4 om appen stämmer.. Känns som om ja e hård i tjejmagen/livmodern under naveln precis som om ja sitter å spänner mig :/ kan de vara ett tecken? Vill ju så gärna att de sätter sig denna mån.. Hade sex senast i söndags då ja skulle ha min äl.. Men som sagt vet inte när de har skett eller om de har skett.. Haft sex varannan dag fram till äl.. Å nu har kroppen dött lite :/ grattis till alla plus :) fast ja tycker de e lite orättvist ;)

• carolinheiner

Fortfarande samma tryck uppblåst känsla.. Å nu kom lite illamående.. Men de måste ju vara förtidigt att tro att ja e gravid?! Känner mig gravid :/ ÄL +4.. (Eller nått)

• carolinheiner

Jätte roligt att vi ska vara kvar på samma tråd :) känner mig gravid denna månaden så hoppas på den bästa födelsedagspresenten den 22/9 :)

Svar på tråden BIM September 2014