Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BIM September 2014

NILE90 skrev 2014-09-25 12:31:46 följande:
    Antingen är jag lite risky och tar med ett test på jobbresan och testar på BIM (torsdag) eller så testar jag på fredag efter det. Nästa vecka alltså. 

Fast jag vet ju att om jag klarar mig över BIM utan mens och inte har testat mig så kommer jag inte vilja testa mig senare heller eftersom jag inte vill få ett negativt, så kan lika gärna vara så att jag väntar över hela nästa helg också...haha. Men det beror på hur tempen svänger också :) 
    Håller tummarna på att de har tagit sig :)
  • carolinheiner
    NILE90 skrev 2014-09-25 12:41:29 följande:
    Gud vad jag är avis på en låååång sovmorgon! Här är det uppstigning 05:15 varje dag. Det ska bli så gött att flytta närmare jobbet, pendlar idag 1,5h/enkelväg. Sen får jag bara 20 min! Vilken dröm, och vilka "sovmornar" jag ska ta då. haha. 
    Fy fan.. Å ja tyckte de skulle vara jobbigt å pendla 6,1 mil(ca 30-35 min) så anmälde mig frivilligt att bli uppsagd ;)
  • carolinheiner
    NILE90 skrev 2014-09-25 12:42:31 följande:
    Jag hoppas jag med! Fick ju en dipp på 0,2 grader idag och har haft ont där nere hela dagen nu. Mest på höger sida men det börjar allt mer krypa över till vänster också. :) 
    De låter ju bra :) själv lyssnar man kanske lite väl mkt på kroppen ;) kan hålla på hemma å så hugger de liksom till i magen.. Ojdå måste vila ;) de e ett bra kort att dra fram ;) ja e trött kortet ;)
  • carolinheiner
    gabriellap skrev 2014-09-25 12:41:42 följande:

Absolut ! Då blir det en juni bebis för dig 2015?:) själv har mensen inte kommit än men tror min kropp spelar mig ett spratt då den gjort det många ggr tyvärr

Ändålänge tror ja de.. Men vi får se på ul om de stämmer eller om ja blir flyttad.
  • carolinheiner
    knaappeen skrev 2014-09-25 14:10:06 följande:

Ville vara slänga in ett litet inlägg här .

Testade med testlagrets som några av er vet, fick 4(!) positiva tester. Även sambon fick ta sig ett pissprov haha och den var blank.

Jag trodde på att de var positiva trots alla som inte litar på TLs tester.

Nu tog jag iaf ett CB digital vilket visade detta!!!

phpoiLM3419248.jpg

Efter 6 månaders försök har det äntligen tagit sig. Kan fortfarande inte förstå det,visst fanns det tvivel igår efter TLs tester efter alt man läst men se där smile1.gif

Och detta trots en kort lutealfas på 11 dagar som någon kommentera tidigare!

Det kommer gå bra för oss alla! Bara hålla hoppet uppe o kämpa på!

Plötsligt händer det smile5.gif

Grattis :)
  • carolinheiner
    mrshellstrom skrev 2014-09-25 18:43:03 följande:

Jag har något viktigt att flika in...

Ni är ALLA så rara, fina och underbara!

Tycker denna tråd är grym, för både för- och nackdelar diskuteras hej vilt och man backar upp varandra!

Jag önskar plus till er allihop, typ igår! :)

Glöm inte bort i allt det tröga, gråa och fula - att ni är världens bästa!

Stora kramar till er!

Hur går de för dig? :)
  • carolinheiner
    mrshellstrom skrev 2014-09-25 19:01:00 följande:
    Fortfarande gravid, och har fått stegring på de digitala testen denna gång.

Hoppas på det bästa :)
    Fan va skönt för dig :) när har du bf?
  • carolinheiner
    sanara88 skrev 2014-09-26 03:34:55 följande:

Nån som kan hjälpa! Har haft positiva äl-test i 2 dagar. Men inge älsekret? Är väldigt torr :/ är det någon mer som varit med om detta, minskar det chanserna att bli gravid? :/

Dom säger att har du fått pos äl test så ska man sluta testa.. Ja har aldrig märkt av någon äl sekret å ja e gravid :/
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2014-09-26 07:11:22 följande:

Har läst ikapp en del nu. 
    Grattis till er som plussat!!

Och jag tackar iaf för varningen om testlagrets tester. Det har ju uppenbart varit fel på vissa tester och jag uppskattar att någon har berättat det. Då kan man ju själv avgöra om man vill tro blint på testerna eller ta ett annat test också. Själv skulle jag verkligen inte vilja få ett falskt positivt kastat rätt upp i fejset! Så tack tjejer!

Nu är mensen äntligen över. Har haft ett par depp-dagar men nu är jag back on track!

Vad bra att de e bättre.. Alla har vi våra dåliga dagar ;)
  • carolinheiner
    Samantha87 skrev 2014-09-27 12:39:40 följande:
    Mitt va dock inte lika tydligt som ditt. :/
    Varför inte ta ett nytt test å visa oss? Ett plus är nästan alltid ett plus oavsett hur svagt de e.
Svar på tråden BIM September 2014