BIM September 2014
Hoppas bilden kommer med. Äl+8, tidigt men ser ändå ett svagt svagt sträck. (Mycket tydligare utaför bild) såg sträcket innan 5min!
Hoppas bilden kommer med. Äl+8, tidigt men ser ändå ett svagt svagt sträck. (Mycket tydligare utaför bild) såg sträcket innan 5min!
Vad tror ni om detta?
BIM -5, strecket är rosa/lila.
Spök eller vågar man hoppas?
Har ,som de känns som , enorma flytningar.. Precis som om mensen rinner till men de e bara flytningar.. När ja har kissat så e de precis som om pappret är på en isbana å bara glider.. Måste torka mig två ggr för att ta bort flytningarna :/ e detta ett tecken ? ;) ÄL +7 (om man kollar efter min app på 30 Dagar) ;)
Men åååh.. Mens. Fan!
Nästa Bim blir ungefär 8:e september:(
Jag börjar bli orolig nu eftersom det tar så lång tid.
Kan någon med dator snälla lägga till mig i nya fina listan?
Tillklara 35år 8:e försöket 3:e barnet
STORT grattis till alla plus!! Och alla som fortsätter-nästa månad är det vi, eller hur!?;)
Bebben84.. Ja håller med tidigare talare ang din graviditet :) här väntar vi barn och inte missfall ;) man får vara glad :) man får hoppas å drömma :) ja kommer säkert handla en massa å pynta barnrummet å sväva på rosa moln :) men de e OK! Man måste få hoppas :) håll humöret uppe :) vi finns här om du behöver :) vila vila vila :) å lyssna på din kropp :) vet att du har vart gravid innan å kan detta liksom ;) men ville bara säga att vi finna här för dig om du vill klaga eller göra ett glädjerop ;) Kramar ??
Såklart! Tusen tack-jag var lite sur-förvirrad..:/
Kram!:)
Jag har bestämt mig för att lämna fl i några veckor då det påverkar mig negativt med all oro osv. Men jag kommer tillbaka till v12 :). Önskar et alla STORT lycka till i bebisverkstaden och hoppad se massa plus när jag är tillbaka :).
NILE90, secretlyMe och Pyret- håller mina tummar lite extra för er <3. Ni får gärna lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där på mail :). Nayra Lindgren heter jag där.
Kram på er alla <3
Jaa dyrt är det men det är det väl värt i slutändan. :)
Usch ved hemskt att höra vad du gått igenom. Håller tummarna för dig. :)
Vi har försökt sen maj med diverse metoder men inget har hänt än. Regelbunden mens och ÄL. Mannen har även gjort ett spermietest hemma som var positivt så vi hoppas väl mest bara på att det ska bli våran tur nu. Har lite på känn att glidmedlet kommer göra susen och att vi får se ett plus i början av oktober :)
Hej! Hoppas på att någon kan hjälpa mig :)
Jag och min sambo har just börjat försöka bli med barn. Jag hade min fertila period förra veckan och ägglossning i förrigår (lördag 13/9). Jag testade mig med clearblues digitala ägglossningstest och den visar när man har hög- samt maximal fertilitet. Vi har haft sex nästan varje dag, och jag undrar nu när jag som tidigast kan göra ett graviditetstest och få ett säkert svar?
Tack på förhand!
Yrselattacker igår.. illamående från helvetet just nu.. Magont igår som liknade magkatarr igår.. Spänd mage.. Ska ja ta detta som tecken på graviditet?