Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BIM September 2014

Manelma skrev 2014-09-19 09:05:11 följande:

Precis som med sonen är det två ljuuuusrosa streck som möter mig på ÄL +10 alltså jag började gråta när jag såg dom. Det syns, inte som tidigare månader när jag försökte se nåt, framkalla det. Det är ljusrosa och enligt testerna jag har från sonen i rätt nyans för tiden. Blir helt till mig och ber till högre makter att detta ska gå vägen. Att testen mörknar mer och mer och att allt är som det ska! phpuWPYo198249.jpg

Grattis :)
  • carolinheiner
    Det vackraste skrev 2014-09-19 11:08:17 följande:

Det kan ju vara så att man mår bättre av att acceptera det :) och personligen mår jag inte dåligt av det. smile1.gif Är individuellt och var och en gör som man villl

Absolut.. Men blir lite irreterad :(
  • carolinheiner
    SecretlyMe skrev 2014-09-19 21:37:44 följande:

Ja, ägglossningskalendern visar olika, men nu har jag lyckats få en ganska överensstämmande med test och temp; jag tror jag har äl idag och därför har en cykel på 30 dagar denna gång.

Känns dock mysko att få utslag först dag 17 på ältestet och sist fick jag på dag 15.

Aja. Inte så intressant för andra att veta kanske men nu är jag ute ur äl-bubblan och börjar räkna mot bim :) den blir alltså 1 OKT och inte 29 september.

Hoppas vi på de bästa :)
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2014-09-19 17:55:45 följande:

Blää nu tänker jag vänta in mensen som säkert kommer i början på nästa vecka. Brukar inte bli berörd utav negativa tester men denna gången blir jag det.
    Förstår dock inte varför jag mår så illa.

Kom igen! Än är hoppet inte förlorat! :)
  • carolinheiner
    FruA78 skrev 2014-09-20 08:14:00 följande:

Jag är gravid! Har i flera dagar fått svagt svagt positivt på testlagretsstickor men imorse på förväntad bim plussade jag på clearblue + och digital. Äntligen efter 11 månader det känns helt overkligt är så lycklig. phpNB3tY963708.jpg

• carolinheiner

Åhhh.. Har de tagit sig denna månaden ligger vårt bröllop i skiten :/ beräknade 30/5-1/6 å vi ska gifta oss den 6/6.. E tanken.. Hoppas på ett plus denna månaden.. :) vilket e bäst anser ni? Bröllopet innan bf eller efter fl?

• carolinheiner
    Manelma skrev 2014-09-20 11:44:26 följande:
    Då jag gått 10 dagar över BF med sonen räknar jag på minst samma igen. Skulle säga bröllop efter fl om det nu är så tätt intill
    Värsta är om ja öppnar mig igen å då blir de op å seklach eller gummiband å de klipper dom bort i v 36 å då kan förlossningen gå igång när som:/ åhh är så kluven :( å sambon gör inte de bättre med att inte säga något alls :( får de svart på vitt i morgon bitti ;)
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2014-09-20 14:54:36 följande:

ååh skulle verkligen behöva en ipren eller ibumetin för mensvärken men får ju inte ta det. så jag får väl gå här och ha ont.

Varför får du inte ta de?
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2014-09-20 15:56:14 följande:
    Man ska inte ta det när man är gravid eller försöker bli.
    Panodil? Alvedon? :)
  • carolinheiner
    Manelma skrev 2014-09-20 19:33:37 följande:

Nu kunde även maken se och hålla med om att det ökat i färg och syns två streck. Så nu vågar jag kalla mig för gravid. phpGuxjop88499.jpg

Svar på tråden BIM September 2014