Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2015-02-15 18:40:51 följande:
    Tänker på dig med! Hur mår du?

Tack <3
    Vi kämpar på ;) v 25(24+4) idag :) har inte så mkt å klaga på just nu förutom att vissa vägrar lyssna på mig utan gör precis vad om tycker e "bäst".. Blev nekad utåkning med rullstol igår. Fast läkare sagt ok så ringde bm till jouren å jouren sa nej absolut inte.. Fick rätt idag när läkaren gick ronden :) just nu e vi inne i en "bra" period å inte så mkt mörka perioder.. Förutom när dom går emot mig ;)
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2015-02-16 12:28:02 följande:

Kändes som mensen kom innan men när jag gick på toa så var där ingen mens. Skumt. Tror ändå mensen kommer ikväll eller imorgon.

Hoppas inte :)
  • carolinheiner
    SecretlyMe skrev 2015-02-16 07:44:54 följande:
    Läkarna försöker utgå från ditt bästa :) skönt att det känns bättre! Kram
    Ja vet men samtidigt om en av mina vanliga läkare säger ok så måste dom lyssna på mig också. Å inte bara lyssna på bm å slår ett öga i journalen. :( men men vi kämpar vidare ändå :)
  • carolinheiner

Nu har lilla Conrad kommit till världen. 20.50 den 25/2 föddes Conrad. 1050 gram tung vår lille kämpe. Just nu ligger han nere på neo å är i bättre skick än vad ja trodde. Han kan andas själv men för dåligt så han ligger i respirator så han inte överanstränger sig. Kl 14 började ja känna lite mensvärk som ja trodde va magknip. 1,5 timmar efteråt va dom så starka så ja fick en brikanyl spruta. 18.30 va vi nere på förlossningen å klippte cerklagen. Å 20.50 va han ute på 1 ordentlig krystvärk.

Just nu är ja världens sämsta mamma som inte vill ta till sig sitt barn. Klart de e normalt när allt går så snabbt å sen blev han bortkörd å vi ligger här uppe å han där nere. Allt e så overkligt :( en ny period med annat kämpande väntar oss.. Idag gick vi in i v 27(26+0).

• carolinheiner

Han e stor för sin vecka :) så alla är jätte förvånade :) han sköter sig bra . Äter kissar å smälter maten å natten vart lugn :) han ville ligga på sidan å lugna inte ner sig försen han blev inpackad å lagd på sidan då somnade han om å va nöjd :) just nu är ja inlagd fortfarande med antibiotika men förhoppningsvis får ja tabletter på lördag å då blir ja utskriven från avd å kan ta mig hem lite :)

• carolinheiner

Conrad fortsätter att överraska! 24 timmar gammal tog dom bort respiratorn å han andas själv! :) store killen 2 dagar gammal å håller personalen på tårna! :)

• carolinheiner
    tillklaras skrev 2015-03-16 16:12:42 följande:

Tack! Jag vågar inte riktigt tro på det än, ska köpa fler test!:/ jag är på äl +9 eller +10, så det är ju lite senare än du är!

Tycker också mig se ett plus :) grattis :)
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2015-03-20 04:25:58 följande:

Här tog blödandet i ordentligt precis så får inse att mensen är här, precis på BIM. Tänker inte lita på cb plus igen om det inte är megastarka plus.

Amen nää :( trodde verkligen de va dags för dig nu!!
Svar på tråden BIM September 2014