-
Hur har de gått?Pyret 85 skrev 2015-04-01 13:14:08 följande:Fick en tid så sitter på vårdcentralen nu och väntar på att få lämna prover.
-
Oj vilken chock! Å jobbigt å vänta i 2 v :(
-
De e bra att du tar de på de sättet. <3Pyret 85 skrev 2015-04-02 05:23:53 följande:
Det har nog varit ett tredje mf för dagens tester är mkt svagare idag. Men jag tar inte åt mig på samma sätt denna gången då jag enligt mig bara fick en normal mens och visste inte ens att jag var gravid.
-
Ja förstår att du inte vill hoppas för mkt.. MEN med Conrad gjorde vi ett VUL å skulle då va i v 6.. Men de syntes inget.. Förutom en tjock slemhinna.. Som om ja skulle ha mens.. Men gravid var ja :)Pyret 85 skrev 2015-04-02 17:24:16 följande:Åh tycker du? Har som sagt inga höga förhoppningar eftersom dom inte kunde se någonting alls på vul. Och tiden får utvisa om där finns något där inne.
-
Okey.. Jo de e bäst å vänta med att ropa hej.. Så du inte blir så besviken :(Pyret 85 skrev 2015-04-02 19:18:02 följande:Åh ett liiiitet hopp tänds när du säger så. Men ropar inte hej förrän jag får svart på vitt om ett par veckor. De såg verkligen ingenting alls på VUL och borde ju vara i v.6 om jag går efter senaste ÄL. Men tycker också att testerna borde vara starkare och det digitala borde visa fler veckor ju.
Conrad växer å växer :) 1720 g 41,5 cm lång :) första badet idag å är nu 5 v gammal :) -
Vad kör du för tester?Pyret 85 skrev 2015-04-04 11:21:46 följande:
Åh så svårt detta är. Testen såg svagare ut, tror jag. Definitivt inte starkare iaf. eller vafan jag vet inte. Men anser mig icke-gravid iaf.
-
Okey. Gör de du tycker är bäst för dig!! <3 ja håller tummarna här hemma för dig iaf :)Pyret 85 skrev 2015-04-04 20:42:13 följande:kört både med TL och graviditetskollens. TL var definitivt svagare och GK kan ha varit lika starkt/svagt som förut. Blev så trött på det att jag kastade alla testerna jag testat nu. Nu kör jag på som om jag inte är gravid och visar det sig senare att jag skulle vara gravid iaf så tar jag det då. men utgår från att jag fått ett mf.
-
Hoppas du får hjälp med vad som händer.. Såhär ska de inte vara :( lider med dig :(Pyret 85 skrev 2015-04-05 11:51:13 följande:
Vet inte om jag haft ÄL än eller om flytningarna beror på svampinfektionen. Men vi försöker ju inte aktivt iaf så det kan ju kvitta.
Idag har det verkligen gått in att jag fått mf och tårarna har sprutat flera gånger redan. Känner mig mest förbannad dock och undrar vad som är fel på mig. Och just nu känns det hopplöst.
-
Allvarligt?! Fan va trist att man inte kan få hjälp :( hoppas iaf att de ska ta sig för dig med! Håller alla tummar att de ska gå av sig själv!SecretlyMe skrev 2015-04-05 14:27:48 följande:
Ingen bebis 2015 heller. Jag har seriösa tankar om att sluta försöka för det är inte ens roligt längre. Jag trodde verkligen på denna månad då tempen var så hög och stadig. Men icke. Vi har nu passerat ett års försök och vi kommer inte få någon hjälp förrän jag gått ner i vikt. Så jag får "glatt" vänta till minst nästa år. Ha det bra allihop.
-
Hoppas de går bra!Lizzie09 skrev 2015-04-06 20:39:32 följande:
Imorgon är det dags för läkarbesöket då jag ska kolla upp knölen i mitt bröst.. Är så orolig att jag mår illa, man kan ju inte låta bli att tänka det värsta..