BIM September 2014
Tack för all stöd tjejer, ni är guld värda allihop <3
Tack för all stöd tjejer, ni är guld värda allihop <3
Asså ja fattar inget.. Väntar på att min mens ska komma tillbaka efter förlossningen.. 6 v sedan å avslaget slutade för drygt 2 v sedan.. Men idag fick ja flytningar med lite blodstrimmor i.. Asså inte som mens utan som vanliga flytningar fast snorliknande å någon va rosa.. Å nu var de inget alls när ja va på toa.. Kan de va mensen som e på g? Ska på efterkontroll på måndag i Lund men tänkte om ni kanske ha någon fundering??
Hejhej! Jag ville bara kika in och heja på er<3 jag läser en massa av vad ni skriver och hoppas så jäkla för er alla!
Vi fick häromdagen reda på att vi tydligen ska ha tvillingar. Helt galet.
Jag kan knappt tro att det är sant! ÄNTLIGEN! Jag är så lycklig att jag skakar, gråter och skrattar på en och samma gång! Ett fint blått streck som dök upp på en gång! Åååh <3
Iiih kan knappt tro att det är sant! Ett fint blått plus fick jag precis och det kom upp direkt. Nu hoppas jag verkligen det vill stanna!!
Måste bara visa.. Hoppas de e okey.. Conrad v 3(29+0)1280g vs Conrad v 7(33+0) 2330g. Stor skillnad.. Här nöter vi på dagarna.. Växer å växer :)
Tack alla <3 Nu ska man försöka och jobba lite också