• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • sommarstad

Har ni funderat nåt på gravidförsäkring? Jag har tecknat Trygg Hansas gratis försäkring men funderar utöka och ta den som kallas Extra. Det är ju inte mycket pengar iaf något skulle hända. Men är nyfiken hur ni andra tänker? :)

• Chuckiiii
    Astilbe skrev 2014-10-15 18:32:49 följande:

Är det någon här som bloggar om sin graviditet? Eller vet någon annan? Är så lässugen men hittar bara några få bloggar med bf våren 2015.

Jag läser Kitty jutbrings blogg, hon är i v21 typ med sin nr 2

Har även lite pinsamt halkat in på blondinbellas blogg :/ hon är i v15 med sin andra..

Läser gärna en blogg om första, men har inte heller hittat nån:/
  • Astilbe
    Chuckiiii skrev 2014-10-15 19:36:51 följande:
    Jag läser Kitty jutbrings blogg, hon är i v21 typ med sin nr 2

Har även lite pinsamt halkat in på blondinbellas blogg :/ hon är i v15 med sin andra..

Läser gärna en blogg om första, men har inte heller hittat nån:/
    Tack för tipsen! Ska genast lägga till dem (även Blindinbella
  • Astilbe
    Kurona skrev 2014-10-15 19:57:01 följande:

Jag bloggar :) Är ju visserligen med bebis nummer två, men är i vecka 17 och har BF 31/3 :) Uppdaterar oftast dagligen :) 

Åh men vad kul! Vi har exakt samma BF ju!
  • Evening primrose

Sommsrstad

Har Trygghansas barnförsäkring, anses bäst.

Hade deras gratis gravidförsäkring sist men ska ta betalvarianten nu, som du säger. Billigt i jämförelse med vad som kan hända.

♡ Lilla E ♡
  • Lilla W

Världens bästa läkare ringde idag, en dag efter fostervattensprovet, o berättade att våran bebis har helt normala kromosomer!! :D

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?