LillLouise84 skrev 2014-10-13 20:48:56 följande:
För oss står det nog mellan emmaljunga double viking eller kronan syskonvagn. Jag vill ha individuellt vändbara sittdelar. Dottern vill sitta framåtvänd, men jag vill inte vända bebisen när den är 4-6 månader. Fast nu såg jag att man skulle släppa en ny syskonvagn i månadsskiftet där liggdelen går att göra om till sittdel emot föräldern. Vad är det du tycker du måste kompromissa med?
Vi sitter just nu i det här klistret vi med. Men vi kommer välja en Emmaljunga Double Viking. Har läst många recensioner och det är den som är den absolut rymligaste i sittdelen och vår 22 månaders är redan 98 cm lång och väger 14 kg, så vi hade "tyvärr" inget val. Kollade också på Kronan syskon och Bugaboo Donkey, men Vikingen vinner i alla kategorier när det gäller våra krav, har dessutom en bekant som verkligen rekommenderade den till mig, hon var jättenöjd med sin, och hon tyckte också att donkeyn var lite trång.
Kolla in de här länkarna, jättebra recensioner, gäller även er som är ute efter singelvagnar!
www.barnvagnsblogg.com/
ombarnvagnar.com/