Inlägg från: chikita124 |Visa alla inlägg
  • chikita124

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Har BF 15 mars o de syns inte ens på mig ännu men allt va bra på kub o RUL. ..

Har mina vanliga byxor ännu trist o mina vänner undra ju så klart var min bebis är o på träningen med va ska du ha barn vart har du gömt den är i v.19 borde synas snart ju....

• chikita124

Har aldrig hört att flytningar kan va fostervatten jösses vart får ni alltifrån???

Njut i stället allt kan man inte påverka..

flytningar hör till alla graviditeter. ..

• chikita124

Jag köpte teutonia prestige bara liggdel då jag vill ha en smäcker sittvagn..sen är de kul byta lite modell o märke..

Känns som många säljer sina vagnar med nästan nya oanvända sittdelar ändå såg jag hoppas jag gjort rätt...

• chikita124

Varit på RUL idag vår TÖS var helt perfekt o underbar att se...
    planerad till 15 mars som innan:)

• chikita124

Jösses vilka magar ni redan har. .jag har typ ingen mage har mina vanliga kläder ännu. .är i mitten av v.23

• chikita124

Jag är i v.24 har köpt min vagn teutonia prestige passar perfekt för oss på landet skall köpa en quinny sittvagn senare att ha i bilen o i stan..köpt en hel del kläder o grejer med..fina paket från tradera jätte billigt o knappt synligt att de är använda..

Vet ju att de skall bli en liten sessa:)

• chikita124

jag har köpt stl 44 då jag skall startas 2 veckor innan målet..jag tror inte att bebisen blir så stor ändå faktiskt..

• chikita124
    Astilbe skrev 2014-11-19 19:01:00 följande:

Vi ska åka till Thailand när jag är i vecka 25. Är det någon som har erfarenhet av längre flygresor när man är gravid? Förstår att det är viktigt att röra på sig mkt under resan men det lär inte vara några problem med tanke på hur toabesöksfrekvensen ser ut för mig just nu Tar hemskt gärna emot lite tips!

jag är i v.25 nu och har inga som helst problem sitta stilla o bebisen är inte så stor= magen liten ännu..vi skall åka i v.31 o jag tror inte de heller är så farligt o sitta stilla då...men alla är olika...
  • chikita124

jag är i v.25 tränar 3 dar i veckan ännu inga problem alls kör cirkelfys mycket vikter inte så mycket hopp o studs..
    lill tösen gnyr bara vid typ plankan o sådana riktiga statiska övningar som är lite ivägen för henne där inne...
    planerar att jobba hela tiden fram är planerat 14 mars men de skall starta 2 veckor innan...

• chikita124

jag kommer bara ha täcke o kudde i min vagn sen locket förståss min bebis skall komma 2 mars..till sittdelen blir de åkpåse eller fårskinn men inte i mars:)

• chikita124
    har idag vare på babyproffsen och apoteket Lloyds o hämtat mina baby boxar..besviken på apotekets som bara innehöll en tidning o en babynapp sen bara massa broschyrer...däremot babyproffsens innehöll blöjor,tvättlappar,amningsinlägg,napp,nappflaska tidning och mycket mer..de kallar jag startgåva:)
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?