ManoMani skrev 2014-09-27 23:16:55 följande:
Men snälla tycker ni att det är bättre och prata om HEMSK förlossning och ks här? för jag blir verkligen rädd att höra om dessa :(... sorry
Det var givetvis inte min mening att skrämmas. Men att bara konstatera att man haft en hemsk förlossning innan tycker jag personligen inte var att gå för långt med tanke på att jag inte gick in på detaljer. Då jag födde första gången var jag dessutom 16 år, det är tio år sedan nu och mycket har ändrats både med det att vara gravid och även förlossningar.
Eftersom jag antog att vi i denna grupp kunde ta upp allt som man funderar över under sin graviditet där följer ju med farhågor och förhoppningar sedan förut också.
Men jag förstår att de flesta här är förstagångsföderskor och innan jag födde första gången så ville jag inte heller höra om dåliga förlossningar.
Det förekommer ju att vissa har dåliga erfarenheter och även dom trodde jag det var okej att ta upp. Men jag ska tänka mig för hädanefter då. Får prata om vägen mot ett ks under en annan kategori. Blev bara automatiskt att jag kom in på det då jag svarade på ett inlägg då en fått ett tidigt godkänt inför kommande ks