Kpax skrev 2016-08-24 05:14:19 följande:
Åh vad jobbigt det är när de är så små och blir sjuka, det ser jag verkligen inte fram emot. Kan inte bli mycket sömn när man har två små sjuklingar...
Kullerbyttorna låter livsfarliga, jag har blivit lika hönsig som min mamma var (avskydde det när jag växte upp).
Alltså, dom har ändå sovit okej... Första natten var värst, innan vi kom på att spola ur näsan. Då sov hon 2-timmarsintervaller. (I vanliga fall sover hon 20-04 äter o sen somnar om till 7-8). Bosse har gnällt lite i sömnen, tappat nappen mer men inte vaknat nå mycket oftare. Där har nässprey varit våran räddning! Vi är nog rätt bortskämda med sömn egentligen för att ha två under 1,5 år... Båda har alltid haft en bra dygnsrytm.
Hehe, jag förstår att det låter livsfarligt men gissar att jag är van? Han har alltid varit en bängelpelle... Tror han var typ 10 månader när jag hittade han ståendes på fönsterbrädan... Långt innan han kunde gå puttade han leksaker mot möbler så han kunde klättra högre upp. Har alltid legat ett steg efter han känns det som, men *peppar peppar* har han aldrig gjort illa sig på grund av hans galenskap. Och nu med en till liten har han fått ytterligare försprång!