BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Ibland funderar man om man är ensam. Hur gammal är din nu?
Då var efterkontrollen avklarad då, med förvånansvärt gott resultat. Helt oväntat!
Mina" slamsor" som hänger ut ur fiffin var helt normala efter en förlossning, alltså bara ett problem rent kosmetiskt. Hon sa att det är ju en hel del runt öppningen som såklart kan ge problem, men det var inte framfall. Om det skaver eller ger problem vid sex kan man plastikoperera, men annars var det ok. Jag glömde fråga om det som ser ut som bristningar bakåt rumpan, men hon sa inget så då är väl det också normalt :)
Knipet som jag haft så jobbigt med och som jag inte alls tycker funkar fick också väl godkänt (?!) men jag får såklart inte sluta knipa bara för det.
Och slutligen så satte hon in en kopparspiral så då behöver vi inte oroa oss för syskon.
Hoppas alla som haft en tuff natt för lite vila på dagen och en bättre natt inatt.
Här överraskade lillasyster med att sitta nöjd i babysittern imorse så jag hann duscha, tvätta håret, tvätta ansiktet och borsta tänder! :D
Jag blir inte så trevlig på hormoner så här blir det nog maken som får knippsa. Vi har ju tre barn nu så det borde ju vara klart, även om allt blir så definitivt.
Sen vill jag slå ett extra slag för appen mammamage. Jag har äntligen tagit mig till nivå två och det är lite roligare. Men framför allt tror jag på den och det är en sån kort tid att tom jag hinner göra övningarna (även om jag ibland får dela upp dem).
Har även hört att på mammaträningen här så rekommenderar de den.