• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • linaxelsson

Nu har jag och min man äntligen varit på första ul. Det var en sprallig liten krabat på 6,9 cm som visade sig för oss De har justerat bf till den 17 mars. Allting känns så verkligt nu!

• Skumbollen
    linaxelsson skrev 2014-09-10 17:03:24 följande:

Nu har jag och min man äntligen varit på första ul. Det var en sprallig liten krabat på 6,9 cm som visade sig för oss smile2.gif De har justerat bf till den 17 mars. Allting känns så verkligt nu!

phpRZHOKW82755.jpg

Härligt! Visst är det häftigt att de är så små, men ändå så "klara" :)

Jag vet inte om det var meningen, men hela ditt personnummer syns på bilden. Kanske skulle beskuret den lite :)
  • Kpax
    linaxelsson skrev 2014-09-10 17:03:24 följande:

Nu har jag och min man äntligen varit på första ul. Det var en sprallig liten krabat på 6,9 cm som visade sig för oss De har justerat bf till den 17 mars. Allting känns så verkligt nu!

Åh, gud vad kul! Jag längtar till mitt!
  • linaxelsson

Skumbollen - Nej det var inte meningen. Reflekterade inte att det stod där. Är alldeles för exalterad

• Vikkan333

Hej!

Får man vara med här? Har bf 13/3 med tredje barnet. Gjorde kub förra veckan så nu känns allt sååå verkligt. :)

• Chuckiiii

Vad det gäller spökveckorna så är jag oxå mitt i dom! Är bara lite extra trött o svullen om kvällarna.

Dock passar det fantastiskt bra just nu få jag är på ett jobb till 10okt, och tänkte mörka det till sista dagen;)

• Pojkmamma01

Skönt att läsa att det är fler som befinner sig i "spökveckorna".. Är rädd att nåt är fel.. Är jag fortfarande gravid?

Kommer allt vara bra med bebis när det är tid för Ul???

• Teresiat

Bjuder på en magbild! Första barnet för oss och ni har pyret fått nytt smeknamn av mig och sambon - bäbbo. Det är ju faktiskt en bäbis där inne även om det känns overkligt.. Känns som att jag har en sjukt framåtlutad livmoder då magen känns enorm för att vara så pass tidigt..

• Kpax
    Teresiat skrev 2014-09-10 19:39:17 följande:

Bjuder på en magbild! Första barnet för oss och ni har pyret fått nytt smeknamn av mig och sambon - bäbbo. Det är ju faktiskt en bäbis där inne även om det känns overkligt.. Känns som att jag har en sjukt framåtlutad livmoder då magen känns enorm för att vara så pass tidigt..

Vad fin du är! Är det första barnet?

Jag tycker det är så surt att man inte kan ladda upp bilder från mobil och surfplatta (iaf inte om man har Android), jag sitter aldrig vid datorn :(
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?