• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • tovemaja
    lovley00 skrev 2014-09-04 13:54:27 följande:

Var på kub idag men jag har inget foster som växer även fast livmoder och kroppen fortsätter vara gravid, det var nog en av dom sjukaste saker jag någonsin varit med om gått 13v och det lilla dom hittade var knappt 4mm. Väntar nu på gyn remis för att få kroppen att sluta vara gravid.

Hade hellre valt ett missfall för då vet man att något var fel, jag vart så sjukt chockad och tänkte nä men dom tittar fel såklart fostret finns där. :(

så hemskt Lovely! kram på dig!
  • LillLouise84

Var på kub idag men jag har inget foster som växer även fast livmoder och kroppen fortsätter vara gravid, det var nog en av dom sjukaste saker jag någonsin varit med om gått 13v och det lilla dom hittade var knappt 4mm. Väntar nu på gyn remis för att få kroppen att sluta vara gravid.

Hade hellre valt ett missfall för då vet man att något var fel, jag vart så sjukt chockad och tänkte nä men dom tittar fel såklart fostret finns där. :(

Fy vad hemskt
  • Teresiat

Gud så tråkigt att höra lovely! Vet hur det känns då jag varit med om samma. Går säkert bättre nästa gång då det är statistiskt sett ovanligare att ha två MA och mf efter varandra..

Jag tycker det verkar som det varit lite missfall generellt i marstrådanda, och de som varit verkar mest varit av MA-karaktär.. Värsta sortens dock enligt mig :( man känner sig så lurad och man har hunnit bygga upp många drömmar "i onödan" ju längre tiden gått...

• snö 81

Hej på er! Jag tänkte att jag kanske får hänga på er här?! Har varit inne i lite olika marstrådar, men det är så stilla så jag tänkte att det vore kul att hänga i en tråd med lite liv.

Jag väntar mitt andra barn med BF 18/3, är i 12+0 idag. Har en dotter som blir 5 år innan jul.

• JhjärtaK

Fruktansvärd upplevelse, jag beklagar verkligen!
  • lovley00
    Teresiat skrev 2014-09-04 15:05:37 följande:

Gud så tråkigt att höra lovely! Vet hur det känns då jag varit med om samma. Går säkert bättre nästa gång då det är statistiskt sett ovanligare att ha två MA och mf efter varandra..

Jag tycker det verkar som det varit lite missfall generellt i marstrådanda, och de som varit verkar mest varit av MA-karaktär.. Värsta sortens dock enligt mig :( man känner sig så lurad och man har hunnit bygga upp många drömmar "i onödan" ju längre tiden gått...

Tack för dina lugnande ord. Ja känner mig verkligen lurad, nu vill jag bara bli ogravid så man kan försöka igen. Så ska man behöva gå igenom dessa veckor igen.!
  • TigerBamse

Usch och fy så hemskt lovely! Beklagar verkligen. Styrkekramar och hoppas allt går bra och att ni kan försöka snart igen.

• Kpax

Nä, fy fan...

Det är precis det här jag tänker mig ska hända i mitt fall också. Allt känns ju "rätt" i kroppen, men jag har ändå en känsla av att det inte blir något. FÖRHOPPNINGSVIS bara hjärnspöken, men det han hänt en kompis, och jag har läst om det rätt många gånger här på Familjeliv.

Hur som helst är jag ledsen för din skull, men bra att du känner att du vill och vågar försöka igen. Jag hoppas att jag kan tänka likadant om det händer mig också!
  • Madelia

Åh, vad tråkigt att höra! Är hemskt ledsen för eran skull!
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?