Inlägg från: Joooj0 |Visa alla inlägg
  • Joooj0

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Hej! Hoppar oxå in här. Är i v.8 och ska till bm i slutet av augusti. Humöret har varit tok upp och ner:/ nu är tröttheten här, och mår illa till och från, inge kräk än men varit grymt nära!!!tur man har semester än:) har era magar vuxit??

• Joooj0

Vad gör ni åt er ryggvärk? Min håller i varje dag och gör mitt illamående ännu värre, måste ta mig till Apoteket idag och skaffa nått, så man känns som människa någon dag...

• Joooj0

Jo jag läste det nånstans, och jag har oxå från svanken och uppåt, vet inte alls hur man ska vila pga av detta, blir helt orkeslös, vad orkar ni göra hemma? För mig är d som en lott varje dag:/ och känner inte igen mitt humör, vill orka! Hur känner ni? Känns som vi har en del lika pga av att vi är i samma v.... Peppa varann!

• Joooj0

Jo men har en toppen kille som ställer upp, så vet att det blir såhär under en kort period, men vill gärna lindra så mkt som d går... D är ju ett liv som växer i en så d e ju en stor grej:) killen vill bjuda ut mig på middag och bio, och jag vill verkligen försöka... Hoppas ni vilar och har d bra

• Joooj0

Heller aldrig hört om scanning vid flygplats , varför sitter inte såna skyltar uppe då? Eller information? Hur mår ni som är i v 10?

• Joooj0

Jo jag har oxå nån metall smak i munnen, ska på 2 kräftskivor i helgen, har redan sagt innan att jag ska köra så d blir lugnt :) nån som varit på första mvc samtal?

• Joooj0

Jag ska på första mvc samtal på fre, vill oxå ta kub test så fort som möjligt. Har tagit postagen 1g tyckte d blev bra, men bara om jag ska göra nått spec., annars hjälper armbandet mig rätt mkt, och täta små måltider.. Har ni berättat för era nära? Någon mage som växt? Här händer inget:/ mer än smärta och illamående..

• Joooj0

Spännande vad jag för för bf imorgon, dom sa att jag skulle ha med mig morgon urin? Kan man ta med urin från kl 8 om man inte har besök förrän 10 på mvc? Kan urinen bli sämre?

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?