• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • EnAnonumius
    Nerfherder skrev 2014-09-26 19:21:12 följande:

Gudasänd, nu får det fanimig vara nog med dina jävla boxhandske smileys! LÄGG AV med dem. Och sluta kalla folk för lögnare, när du själv inte ens orkar googla. Som jag sa, JAG såg dessa moln MED EGNA ÖGON på 80-talet. Antagligen innan du var född ens! Många ggr tom. De är INTE chemtrailsrelaterade öht, eftersom CHEMTRAILS INTE FINNS!

Däremot, finns DIKVÄVEOXID! Det är ett livsfarligt ämne som har orsakat många fartygskatastrofer genom åren, Det är lika bra att du ger upp den här debatten med en gång, du är totalt oförmögen att föra en vettig debatt ändå!!!

Håller med han bara visar vilken barnslig tramsig människa han är med dessa "box-smilisar", snacka om att Gudasänd bevisar bara en och endast en sak med dem nämligen detta;
    "när argumenten tar slut så skall Gudasänd misshandla folk tills de till slut håller med i hans konspirationer och skaffar också en foliehatt precis som Gudasänd".

Undra om hanses låtsaskompis Hare Krishna vill ha honom som sin anhängare.
    De som är anhängaren av låtsasguden Hare Krishna påstår ju att de är "icke våldsama". 
    Det var väl innan de fick Gudasänd som anhängare.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Gudasänd
    jlhm skrev 2014-09-26 20:22:33 följande:
    Du är ju dummare än en död kackerlacka, det är moln du ser och inget annat.
    Har du någonsin sett blodröda moln?  :whoco5::whoco5::whoco5:
  • Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-26 21:20:16 följande:
    Återigen vad är dessa "chemitrails" du babblar om?
    Har du någonsin tidigare sett blodröd kondens sprutas ut från flygplan? :whoco5::whoco5::whoco5:
  • Gudasänd

.
    Mina damer och herrar. detta HAARP´ade chemtrail-moln, , anser desinformatören EnAnonumius (har ni tänkt på det kusligt misstänkt lika KimNeilJung, att dela upp namnet i olika delar med 2 eller 3 versaler) på fullt allvar vara ett fullt naturligt moln:

.

.
    :lol:  :whoco5::lol:   -   :lol:  :whoco5::lol:

.

• Gudasänd

.
    KÄRA VÄNNER,

Idag Lördag den 27 september 2014

GLOBAL MARSCH MOT CHEMTRAILS !!!

STOCKHOLM - Mynttorget (vid Slottet) klockan 13 -15 !!!

.

.

• Nerfherder

Såklart man har sett blodröda moln. Vadfan babblar du om nu? Sluta påstå att enanonimus är moderator på flashback!!!

Det är DU, gudasänd, som är trollet här! Ingen annan!

• Nerfherder

Jag? Förnedrats? Snacka om storhetsvansinne! Det är inte jag som postar filmer med bevis som inte är bevis utan raka motsatsen. Det är inte jag som konstant vägrar svara på frågor och smiter iväg när det blir lite varmt!

Förnedrad? Fniss.

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-27 06:54:40 följande:

Jag? Förnedrats? Snacka om storhetsvansinne! Det är inte jag som postar filmer med bevis som inte är bevis utan raka motsatsen. Det är inte jag som konstant vägrar svara på frågor och smiter iväg när det blir lite varmt.

Svara på frågor?

Spelar ingen som roll hur många svar man än ger åt en desinformatör, då denne inte är ute efter att ta in nåt...

• Nerfherder

Du är fan inte läskunnig! Jag har frågat dig 100 ggr om du har sett filmen med MajBritt Theorin du länkade till. Dessutom är jag INTE enanonimus som du hävdar, jag är bara jävligt trött på dina konstiga anklagelser du kommer med när du får slut på argument.

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!