• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd
    Kerubmamman skrev 2014-09-24 21:06:21 följande:
    Jag har "moderatorsemester" för närvarande så mina kollegor får ta de ärenden som kommer in.

För övrigt har vi riktlinjer att inte moderera de trådar som vi medverkar i som privatpersoner, så jag hade inte kunnat göra nåt nu när jag har svarat i tråden. (i extremfall får vi agera ändå) 
    Mycket bra policy ni har där, Familjeliv!  :thumbsup:

Vad gäller Flashback, så är det helt uppåt väggarna, där det finns såna som exempelvis KimNeilJung som modererar i konspirationsforumet, detta SAMTIDIGT som han själv aktivt medverkar i trådarna, utan att vara det minsta objektiv eller neutral...

Jag har själv varit med om flera gånger när fullt legitima inlägg plötsligt tagits väck, och inte bara det, hela trådar som bara kastats i papperskorgen, bara jag så mycket som nämnt ordet Geocentrism i andra trådar än den enda tillåtna kring ämnet, som tydligen är fullständigt tabu på Flashback...

• Gudasänd
    Aniiee skrev 2014-09-25 21:39:53 följande:

Hmmm.... TS kanske har rätt...

.
    Aniiee, jag bjuckar dig på en otroligt bra, prisbelönt, vetenskapsdokumentär kring chemtrails-problematiken, vid namn:

WHAT IN THE WORLD ARE THEY SPRAYING?

VISST VAR DEN GRYMT SUVERÄN?  :beer:
  • jlhm
    Gudasänd skrev 2014-09-26 00:29:56 följande:
    .
    HELT KORREKT, FRÅN PLAN, VARIFRÅN ANNARS?

HÄR SER DU TYDLIGT HUR CHEMTRAILS ÄVEN HAR HAARP:ats !!!

Eller vill du kalla dessa för kondensstrimmor eller naturliga moln? 

:lol:  :whoco5::lol:

.
    Den bilden visar Altocumulus moln, se www.steelecountyskywarn.org/cloudtypes.html
  • Gudasänd
    jlhm skrev 2014-09-26 04:53:44 följande:
    Den bilden visar Altocumulus moln, se www.steelecountyskywarn.org/cloudtypes.html
    .
    På grund av alla nya skumma HAARP:ade chemtrail-moln (som uppstod på 90-talet), så har NASA tvingats ge ut nya moln-böcker, fullständigt lögnaktiga:

• Nerfherder

Fan gudasänd,du blir mer och mer patetisk för varje dag som går. Du är som en trasig jävla skiva, och du kan inte ens svara på folks frågor. Tex min "har du ens sett den där filmen med maj britt theorin" som du länkade till????

• jlhm
    Gudasänd skrev 2014-09-26 05:47:13 följande:
    .
    På grund av alla nya skumma HAARP:ade chemtrail-moln (som uppstod på 90-talet), så har NASA tvingats ge ut nya moln-böcker, fullständigt lögnaktiga:
    Du vet väl att de olika molntyperna som finns har funnits i miljontals år, långt innan några flygplan fanns.
    Och vad har NASA att göra med vilka molntyper som bl.a. privatpersoner tar bilder på och publicerar på webben?
    Nåja, alla vet att du aldrig kommer med fakta utan endast med lögner som endast en dåre som du tror på.
    Gå nu till din doktor och be att du blir intagen igen så du kan få det psykvård som du så väl behöver.
  • Nerfherder

Dessutom, sluta TJATA om vad som hände på det jävla flashback. Detta är familjeliv, och inga som skriver där skriver här. Sluta spamma skit, läs vad folk skriver och SVARA PÅ FOLKS FRÅÅGOR!

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-09-26 05:55:54 följande:
    .
    Grova lögner presenteras nu i barnens skolböcker, där typiska HAARP:ade chemtrail-moln lanseras som naturliga moln:

globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=831#.VB9NQxbp95E
    .

SJUKT, RIKTIGT SJUKT !!!   :whoco5::whoco5::whoco5:

.
    Vad som är SJUKT, RIKTIGT SJUKT, är ditt maniska postande av foliehattslänkar!
  • jlhm
    Gudasänd skrev 2014-09-26 05:47:13 följande:
    .
    Det var nog en av de dummaste videor jag har sett, vad vet hon i videon om moln, bara för att hon inte har sett dem i verkligheten så betyder inte det att de inte finns eller har funnits i miljoner år. Vilken patetiska och okunniga personer hon och du är.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!