• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd
    Kerubmamman skrev 2014-09-24 20:28:19 följande:

Har du nån länk till Gudruns tweets?

Fick nyss en tweet tillsänt mig att det är ett fejk-konto med henne, så jag ber så mycket om ursäkt, verkligen!

Men vad jag vet så är det bara F! och Sverigedemokraterna som är emot GMO, och med tanke på att Monsantos frön är aluminium-resistenta och chemtrailsen formligen dryper av aluminium som dödar all växtlighet (Monsanto sponsrar chemtrailsen), så är det ju inget långt steg till att förmoda att de även måste vara emot chemtrailsen...
  • Gudasänd
    youarefools skrev 2014-09-24 20:47:15 följande:

Men flyger dessa flygplan på samma höjd och har dem samma motorer? Förmodligen inte, så givetvis ser avgaserna olika ut....

Desinformationen kring kondensstrimmor avslöjas här, mycket informativt och klargörande, bör omvända även förnekarna, bortsett då från de rabiata desinformatörerna:

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/why-some-people-still-believe-in-contrails.html

Intressant, eller hur?
  • sharatec
    Gudasänd skrev 2014-09-25 01:32:19 följande:
    Fick nyss en tweet tillsänt mig att det är ett fejk-konto med henne, så jag ber så mycket om ursäkt, verkligen!

[ - - - ]
    Men du... det måste du ju redan ha vetat. Du använde uppenbarligen medvetet ett fejkat konto för att få stöd för dina virriga idéer.
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-24 21:19:10 följande:
    Helt normal k-strimma. Du är tydligen okunnig i ämnet ''G''.
    .
    Det är snarare DU som inte kan skilja mellan chemtrails och helt vanliga k-strimmor:

Påstår du någonting annat, pilot eller inte, så misstänker jag att du är någon av alla de uppenbara desinformatörer som huserar i Flashbacks stora tråd kring chemtrails, som du ser här:

www.flashback.org/t1718010

Hmm...

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-24 21:33:27 följande:
    Haha. Löjligt. Planen ligger på helt olika höjder. 
    Man märker desperationen hos de chemstroende.
    Planet som avger k-strimman ligger HÖGRE i altitud än chemtrail-strimman, vilket innebär att strimmor under dess höjd skulle ge mindre strimmor, inte större !!!

Sluta trolla nu! :whoco5:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-24 21:33:27 följande:
    Haha. Löjligt. Planen ligger på helt olika höjder. 
    .
    Dessutom, här ser du två plan som ligger på samma höjd, när de möts (30 sek), men ändå så är det bara chemtrail-planet som avger strimmor:

Hur ska du bortförklara detta?  :evilgrin39:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-24 21:47:25 följande:
    Kanske går dit. Kommer du dit G?
    Klart jag kommer på Global marsch against Chemtrails !!!

Nu på lördag 27 september, klockan 13-15, Mynttorget intill det Kungliga Slottet  !!!

Vi ses !!!  :thumbsup:
  • Gudasänd
    Aniiee skrev 2014-09-24 23:42:56 följande:
    Borde man inte anmäla det där som förtal? Alltså, inte de som parodierar (för de är hyfsat tydliga med att det är en parodi), utan Gudasänd, som helt bortser från att det är parodi, och tillskriver den riktiga Gudrun Schyman citaten. De som bara följer gudasänd kommer ju tro på det....
    Jag har redan bett Gudrun Schyman om ursäkt både privat och offentligt att jag blev lurad av en fejk-Gudrun!

Men om ni så gärna vill, så kan ni ju försöka med en polisanmälan...
  • Gudasänd
    sharatec skrev 2014-09-25 01:44:24 följande:
    Men du... det måste du ju redan ha vetat. Du använde uppenbarligen medvetet ett fejkat konto för att få stöd för dina virriga idéer.
    Du pratar persilja!
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!