• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Aniiee
    Gudasänd skrev 2014-09-23 14:13:38 följande:
    Wall of irrellevance....
    GPSer är inte "geocentriska", de är geosynkroniserade......
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-09-23 14:11:00 följande:
    Snicksnack!

Du vet med dig själv att du bara svamlar och inser att du gjorde bort dig när du erkände att du hade gett mig en varning och raderat inlägg!

Hjälper inte hur många bortförklaringar du än kommer med...

Sedan detta att ni på Flashback i dagarna tagit väck min Geocentrism-tråd från forumet, är det som vedergällning för att jag avslöjat dig och Flashbacks anti-demokratiska metoder här?
    "Du vet med dig själv att du bara svamlar och inser att du gjorde bort dig när du erkände att du hade gett mig en varning och raderat inlägg!"

Du sjunker så lågt med i ditt beteende att du sitter och tillskriver mig åsikter som jag inte har. 
    Nej jag vet inte alls med mig detta då jag har aldrig gjort bort mig. 

"Hjälper inte hur många bortförklaringar du än kommer med..."

Ja du.. Det är du som har beslutat dig för att det är bortförklaringar.  Jag tänker aldrig sitta och ljuga för mig eller någon annan. 
    Jag är inte moderator på Flashback. Det är sanningen och fakta att jag inte är moderator på Flashback.

Sedan detta att ni på Flashback i dagarna tagit väck min Geocentrism-tråd från forumet, är det som vedergällning för att jag avslöjat dig och Flashbacks anti-demokratiska metoder här?

Det är en fråga jag inte kan svara på alls. Det är en fråga du får ta med den aktuelle moderatorn på Flashback, eller grundaren till Flashback om.  Det är endast dem som kan svara på den frågan. Synd att du vägra att begripa detta.
    För jag som vanlig Flashback-medlem kan inte radera trådar, och jag som vanlig Flashback-medlem kan inte heller dela ut varningar..  

Om du skall fortsätta att trakassera mig så kommer jag att kontakta Familjelivs support om ditt beteende.
    För även jag har rätten att diskutera ett trådämne som du har startat utan att du skall sitta och hoppa på mig  och börja dra upp om Flashback,  och kräva svar på frågor jag inte kan svara på bara för att du har på felaktiga grunder suttit och bestämt dig för att  det är en
    Flashback-moderator  som diskutera i din tråd.

Skulle inte familjelivs supportens åtgärder hjälpa på dig, så får jag väl göra helt enkelt en polisanmälan på dig i stället, för att slippa dig och dina trakasserier på familjeliv bara för att jag råkar vara en Flashback-medlem också, och aldrig hållit det hemligt med att jag är en vanlig användare (vanlig medlem) på Flashback. 

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Nerfherder skrev 2014-09-23 14:47:59 följande:
    Haha gudasänd länkar till en massa bloggar som stöder hans virriga teorier. Ok då skapar väl jag också en.
    Glöm inte att skicka adressen.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Iarwain
    Iarwain skrev 2014-09-18 19:06:13 följande:

Nu kommer jag med följdfrågan;

Vad kom "county board" fram till i sin undersökning angående utsläpp av tungmetaller? (inte undersökning av enbart chemtrails)

Igen:
    Vad kom "county board" fram till i sin undersökning?
  • Iarwain
    Iarwain skrev 2014-09-18 19:06:13 följande:

Nu kommer jag med följdfrågan;

Vad kom "county board" fram till i sin undersökning angående utsläpp av tungmetaller? (inte undersökning av enbart chemtrails)

Igen:
    Vad kom "county board" fram till i sin undersökning?
  • Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-23 15:43:36 följande:
    .  
    Om du skall fortsätta att trakassera
    Du trakasserade och trollade nåt enormt med mig i Geocentrism-tråden som togs bort här, så försök inte leka oskyldig nu...

Sen är det ju inte direkt mitt fel att du avslöjade dig själv med att ha gett mig en varning och raderat inlägg på Flashback...

Adjö!
  • Gudasänd
    Gudasänd skrev 2014-09-24 01:20:24 följande:
    Du trakasserade och trollade nåt enormt med mig i Geocentrism-tråden som togs bort här, så försök inte leka oskyldig nu...

Sen är det ju inte direkt mitt fel att du avslöjade dig själv med att ha gett mig en varning och raderat inlägg på Flashback...

Adjö!
    Kommer med svar när jag hört nåt!

EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!

Chemtrail rakt över Långholmen igår mitt under regeringsförhandlingarna med det chemtrail-fientliga Mp !!!

twitter.com/ekonomism/status/514485337947533312

• Gudasänd

Det disiga molnet till vänster har bildats från en eller ett par chemtrail-strimmor som breddats (vanliga kondens-strimmor försvinner efter ca 5-10 sekunder), och innehåller aluminium, barium, strontium etc, även radioaktiva!

Men misströsta inte, det finns något som heter Orgone som kan användas som Chemtrail Busters !!!

Här ser ni Orgone upplösa ett chemtrail som ett chemtrail-plan precis sprutat ut:

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!