• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Nerfherder

Jag tror att man får ut mer av att tala med en vägg än av att försöka få gudaskämtet att fatta något alls

• ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-21 04:24:40 följande:
    Chemtrails över Skåne diskuteras med flygledare.

Lögner serveras!

" target="_blank">

En i tornet i Ängelholm blir uppringd av en som det verkar helt okunnig person som svamlar. Går inte att informera dessa personer för de har redan bestämt sig hur fel det än är.

Vi har inga behållare för chems ombord på civila plan som mitt, ändå kan det bli långa strimmor.....hur förklarar du det.
    Vi kan inte heller blanda en massa chems i bränslet. Tänk hur en massa aluminium skulle förstöra all radar som används för civilt, militärt bruk. Även flygburen radar som min väderradar skulle förblindas.
    Aluminium används av militären för att förvilla radarbilder sedan 2:a världskriget.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Zadre
    Gudasänd skrev 2014-09-21 04:18:26 följande:
    Vågar du se den här vetenskapliga dokumentären kring chemtrails?

Why in the world are they spraying?

Lust att kommentera dokumentären?

(Inga kommentarer innan ni har sett den!)
    Klar jag vågar. Frågan är snarare om jag har lust. Har bättre saker för mej än att sitta och titta på fabulerande foliehattar. Nångång när jag har riktigt tråkigt kanske. Kanske tittar lite på den imorgon för att koppla av lite från verkligheten i pluggpauserna.
    Lyssnade på radioprogrammet om "chemtrails" på P1. Jag behövde ingen expert som talade om vad contrails är, hur de uppstår, detta med olika luftfuktighet, olika "lager" i luftrummet, onlika vindriktning osv, osv. Sånt kan man räkna ut med röven och en krita.

Hela tanken på att piloter faktiskt skulle sitta i cockpit och aktivt delta i en sådan giftspridning över planeten han/hon själv och dennes familj bor på är absurd.
  • Aniiee
    Gudasänd skrev 2014-09-21 04:09:16 följande:
    Detta säger du samtidigt som du sväljer filmerna kring "Månlandningen" med både hull och hår... Skrikandes
    Vi har fler bevis på månlandingen än filmer.

Men annars, så visst. Kubrick var en duktig filmmakare, så den filmen hade han säkert kunnat fixa.....
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-21 11:23:05 följande:
    En i tornet i Ängelholm blir uppringd av en som det verkar helt okunnig person som svamlar. Går inte att informera dessa personer för de har redan bestämt sig hur fel det än är.

Vi har inga behållare för chems ombord på civila plan som mitt, ändå kan det bli långa strimmor.....hur förklarar du det?

Vi kan inte heller blanda en massa chems i bränslet. Tänk hur en massa aluminium skulle förstöra all radar som används för civilt, militärt bruk. Även flygburen radar som min väderradar skulle förblindas.
    Aluminium används av militären för att förvilla radarbilder sedan 2:a världskriget.
    Här får du förklaringen:

:w000t::w000t::w000t:

.
  • Gudasänd
    Zadre skrev 2014-09-21 22:33:55 följande:
    Klar jag vågar. Frågan är snarare om jag har lust. Har bättre saker för mej än att sitta och titta på fabulerande foliehattar. Nångång när jag har riktigt tråkigt kanske. Kanske tittar lite på den imorgon för att koppla av lite från verkligheten i pluggpauserna.

Lyssnade på radioprogrammet om "chemtrails" på P1.

Jag behövde ingen expert som talade om vad contrails är, hur de uppstår, detta med olika luftfuktighet, olika "lager" i luftrummet, onlika vindriktning osv, osv. Sånt kan man räkna ut med röven och en krita.

Hela tanken på att piloter faktiskt skulle sitta i cockpit och aktivt delta i en sådan giftspridning över planeten han/hon själv och dennes familj bor på är absurd.
    .

Sveriges Radios granskning av chemtrails på P1 var fullständigt vilseledande:

newsvoice.se/2014/07/02/sa-har-vilseleder-sveriges-radio-och-martin-wicklin-om-chemtrails/

newsvoice.se/2014/06/28/sveriges-radio-martin-wicklin-och-tove-palen-granskar-chemtrails/

:skamsen::skamsen::skamsen:
    .
  • Gudasänd
    Aniiee skrev 2014-09-21 22:47:15 följande:
    Vi har fler bevis på månlandingen än filmer.

Men annars, så visst. Kubrick var en duktig filmmakare, så den filmen hade han säkert kunnat fixa.....
    Vilket han ju de facto gjorde också:

www.youtube.com/watch&feature=iv&src_vid=a2g-qvloXns&v=b0hOiasRsrA

:yes::yes::yes:
    .
  • Gudasänd
    Gudasänd skrev 2014-09-22 03:03:22 följande:
    Vilket han ju de facto gjorde också:

:yes::yes::yes:
    .
    .
    Testar med länken en gång till:

För övrigt så finns det inte ett endaste litet bevis för att vi skulle ha varit på månen under farfars teknologiskt primitiva tid... :no::no::no:

Christer Fuglesang som vi blev så imponerade av, kom ju inte längre än 1/1000 av sträckan dit 6 bemannade färder påstås ha gjorts under farfars levnad...
    :lol::whoco5::lol:
  • Aniiee
    Gudasänd skrev 2014-09-22 03:09:38 följande:
    .
    Testar med länken en gång till:

För övrigt så finns det inte ett endaste litet bevis för att vi skulle ha varit på månen under farfars teknologiskt primitiva tid... :no::no::no:Christer Fuglesang som vi blev så imponerade av, kom ju inte längre än 1/1000 av sträckan dit 6 bemannade färder påstås ha gjorts under farfars levnad...
    :lol::whoco5::lol:
    Farfar? Är du extremt ung eller har du bara dålig tidsuppfattning? Hur gammal var din farfar egentligen år 1969?

Och, jo, bevis finns det. I massor. Exempelvis så satte de upp en lrrr, som används än idag.

För övrigt använder vi hjulet också än i dag, trots att det också är en mycket primitiv teknologi. För att inte tala om hammare och städ, som är så primitivt att de flesta däggdjur använder sig av det, och anses vara det mest primitiva dual-verktygen någonsin.
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!