• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Aniiee
    Biffus skrev 2014-09-19 20:49:29 följande:
    Filmer är inte bevis. Tror du det själv eller? Har du hört talas om redigering, trickfilmning..?
    Det har jag, det har jag!

Jag håller på att redigera Game of Thrones! Skitenkelt! Och Lord of the Rings! Jag ska döpa om skiten till "The actual history of Britain" och om 15 år kommer ALLA tro på det! Alla som INTE tror på det då kommer kalla alla upplysta för "foliehattar" och "konspirationsfanatiker", men de skrattar vi åt, så får de stå där med lång näsa när vi uppfinner tidsmaskinen och hoppar tillbaka då och upptäcker att alltihop var falskt... eh..... vänta..... va? Va nu?  Vad FAAAAN!

Jag lurade de allt!Solig OM femton är... in retrospect...
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-19 20:23:32 följande:
    Titta på Chemtrailplanet 01:14 - 01:23, ser du något gap?

Tydligen är det massor av aluminium etc i det som dessa Chemtrail-plan sprutar oss med, vilket du får bevis för här i den prisbelönta dokumentären

"What in the world are they spraying?"

" target="_blank">

Vad tror du händer om man släpper ut massor med aluminium i atmosfären?Aluminium är radarreflekterande och används för att dölja flygplan i krig sk chaff. Trafikledningen skulle inte se oss och vi skulle inte kunna se de oväder som vi använder våra väderradar ombord för att flyga runt.

Svaret är enkelt om man är insatt i verkligheten av flygverksamhet och inte baserar sin kuskap till studier av youtube...

Själv har jag flugit jetplan i 25 år varav de senaste 14 som kapten. Jag har 16600 flygtimmar. Vad har du gudasänd för kunskaper inom aviation? Förutom studier av youtube då alltså? För en riktig pilot är chemtrails helt vettlöst.

Ibland släpps det ut chems i motorerna ibland inte utan det är från tankar ombord. de filmer och bilder som visas är felaktiga eller helt enkelt fejkade. Man kan ofta förklara det som visas på helt naturliga och chemsfria sätt.

Har haft kontakt med ett stort antal sk chemtrailsexperter som trodde på felaktigheter visade det sig. Mest berodde det på ren okunskap.

varför skulle jag och mina kollegor släppa ut ämnen som förgiftar oss själva eller våra barn och vänner?
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Tenshii
    ulfsas skrev 2014-09-20 11:55:21 följande:
    Har haft kontakt med ett stort antal sk chemtrailsexperter som trodde på felaktigheter visade det sig. Mest berodde det på ren okunskap.
    Spot on. Tror att det var SR som, på gott och ont, lät en chemtrails-stolle vara med på radion tidigare i våras. Hans största argument för hans engagemang var ungefär "Vad skulle det annars vara?". Han såg saker på himlen, han vet inte vad det där, därför finns det en världsomspännande konspiration där högt uppsatta personer sprutar gifter med hjälp av vanliga reguljärflygplan. 

Jag vet inte exakt varför folk känner för att ta den mest vanvettiga förklaringen av dem alla till sig men det bottnar så gott som alltid i en okunskap. Ofta en rejäl sådan. 
  • Zadre
    Gudasänd skrev 2014-09-18 22:06:55 följande:
    1. Varför skulle Dane Wigington vara en foliehatt, med tanke på att han ger oss relevanta fakta kring Chemtrails?

2. Tack vare varningarna så lyckades vi uppenbarligen bromsa upp planerna för mikro-chippningen - var tacksam för det !!!
    1. Varför? Det faktum att han tror på skiten.

2. Seriöst...
  • sharatec
    Tenshii skrev 2014-09-20 14:24:59 följande:
    [- - -]

Jag vet inte exakt varför folk känner för att ta den mest vanvettiga förklaringen av dem alla till sig men det bottnar så gott som alltid i en okunskap. Ofta en rejäl sådan. 
    För att de behöver spänning, misstänker jag. För en sådan som Gudasänd som tror på både chemtrails, en 9/11-konspiration och en ihålig jord (!) är det förmodligen ett sätt att fly från en upplevt trist vardag.
  • Gudasänd
    Biffus skrev 2014-09-19 20:49:29 följande:
    Filmer är inte bevis. Tror du det själv eller? Har du hört talas om redigering, trickfilmning..?
    Detta säger du samtidigt som du sväljer filmerna kring "Månlandningen" med både hull och hår... Skrikandes
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-20 11:55:21 följande:
    Vad tror du händer om man släpper ut massor med aluminium i atmosfären?Aluminium är radarreflekterande och används för att dölja flygplan i krig sk chaff. Trafikledningen skulle inte se oss och vi skulle inte kunna se de oväder som vi använder våra väderradar ombord för att flyga runt.

Svaret är enkelt om man är insatt i verkligheten av flygverksamhet och inte baserar sin kuskap till studier av youtube...

Själv har jag flugit jetplan i 25 år varav de senaste 14 som kapten. Jag har 16600 flygtimmar. Vad har du gudasänd för kunskaper inom aviation? Förutom studier av youtube då alltså? För en riktig pilot är chemtrails helt vettlöst.

Ibland släpps det ut chems i motorerna ibland inte utan det är från tankar ombord. de filmer och bilder som visas är felaktiga eller helt enkelt fejkade. Man kan ofta förklara det som visas på helt naturliga och chemsfria sätt.

varför skulle jag och mina kollegor släppa ut ämnen som förgiftar oss själva eller våra barn och vänner?
    IPPC kräver att chemtrail-besprutningen fortgår. Varför skulle de göra det om chemtrails är humbug?

www.geoengineeringwatch.org/ipcc-warns-not-to-stop-chemtrails-aka-solar-radiation-management/
  • Gudasänd
    Tenshii skrev 2014-09-20 14:24:59 följande:
    Spot on. Tror att det var SR som, på gott och ont, lät en chemtrails-stolle vara med på radion tidigare i våras. Hans största argument för hans engagemang var ungefär "Vad skulle det annars vara?". Han såg saker på himlen, han vet inte vad det där, därför finns det en världsomspännande konspiration där högt uppsatta personer sprutar gifter med hjälp av vanliga reguljärflygplan. 

Sveriges Radios granskning av chemtrails var fullständigt vilseledande:

newsvoice.se/2014/07/02/sa-har-vilseleder-sveriges-radio-och-martin-wicklin-om-chemtrails/

newsvoice.se/2014/06/28/sveriges-radio-martin-wicklin-och-tove-palen-granskar-chemtrails/

• Gudasänd
    Zadre skrev 2014-09-20 14:54:28 följande:
    1. Varför? Det faktum att han tror på skiten.

2. Seriöst...
    Vågar du se den här vetenskapliga dokumentären kring chemtrails?

Why in the world are they spraying?

Lust att kommentera dokumentären?

(Inga kommentarer innan ni har sett den!)
  • Gudasänd
    sharatec skrev 2014-09-21 03:07:38 följande:
    För att de behöver spänning, misstänker jag. För en sådan som Gudasänd som tror på både chemtrails, en 9/11-konspiration och en ihålig jord (!) är det förmodligen ett sätt att fly från en upplevt trist vardag.
    Chemtrails över Skåne diskuteras med flygledare.

Lögner serveras!

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!