• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • lifebringr
    Gudasänd skrev 2014-09-15 22:08:34 följande:
    ...dvs den ansvarige bakom mina avstängningar och kapningar av trådar som berörde den heliga geocentrismen...

Som jag förstod det så var det lite poängen med att du skall göra din tråkiga vardag lite mer spännande och det är därför du jagar avstängningar. 

• EnAnonumius
    ...dvs den ansvarige bakom mina avstängningar och kapningar av trådar som berörde den heliga geocentrismen...

Skall du inte starta nu en gnälltråd på Flashback, och/eller Fragbite samt på din blogg om hur vidriga Familjeliv är som radera dina trådar och hur vidriga de är censuerar dig och bryuter mot deras egna regler?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Gudasänd

.
    Riktigt intressant och avslöjande att personen jag syftade på, inte kunde hålla sig ifrån att kommentera det hela... snacka om dåligt samvete...  Skrattande

• Iarwain

Gudasänd:
    Jag är lite nyfiken på vad utfallet blev av denna, så kallade, "gransk[ning] av amerikansk domstol".
    Vad kom domstolen fram till? 

• Aikido
    Gudasänd skrev 2014-09-15 22:06:36 följande:
    För att jag hade outat Flashback-moderatorn som trollade i geo-tråden...
    Du fick det som meddelande från admin?
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-09-15 23:16:23 följande:
    .
    Riktigt intressant och avslöjande att personen jag syftade på, inte kunde hålla sig ifrån att kommentera det hela... snacka om dåligt samvete...  Skrattande
    Vad är vitsen med att moderatoer på Familjeliv, och även moderatorer på Flashback och moderatorer på Fragbite (och moderatore på andra forum du gapar runt på med dina konspirationsteorier som saknar logik)  följer reglerna och radera dina regelbrott du gör, skall ha dåligt samvete?

• EnAnonumius
    "den ansvarige moderatorn".
    Notera ordet "den" och att "moderatorn" är skrivet i singularis, "den moderatorn" är bestämd form singularis.

Så du menar på fullaste allvar att det är EN moderator som står bakom dina avstängningar? *ha ha ha ha ha ha ha*

Så du menar att det är EN moderator som har 6 olika moderators konton?
    Har du meddelad Flashbacks grundare om detta att de har EN person som står bakom 4 olika moderators nick?
    Har du även meddelat Flashback att denna ENDA moderatior kan ensamt stänga av dig från Flashback också?

https://www.flashback.org/sok/D%C3%B6d+o+%C3%A5terf%C3%B6dd?f=123

Här har ni andra en lång racka av bevis på Gudbluffens utlåtande... 

• lifebringr
    EnAnonumius skrev 2014-09-16 10:58:38 följande:
    Notera ordet "den" och att "moderatorn" är skrivet i singularis, "den moderatorn" är bestämd form singularis.

Så du menar på fullaste allvar att det är EN moderator som står bakom dina avstängningar? *ha ha ha ha ha ha ha*

Så du menar att det är EN moderator som har 6 olika moderators konton?
    Har du meddelad Flashbacks grundare om detta att de har EN person som står bakom 4 olika moderators nick?
    Har du även meddelat Flashback att denna ENDA moderatior kan ensamt stänga av dig från Flashback också?

www.flashback.org/sok/D%C3%B6d+o+%C3%A5terf%C...

Här har ni andra en lång racka av bevis på Gudbluffens utlåtande... 

Vad förväntar du dig av en konspirationsfanatiker? :P
  • EnAnonumius
    lifebringr skrev 2014-09-16 13:30:37 följande:
    Vad förväntar du dig av en konspirationsfanatiker? :P
    Förutom att man får någon att asgarva åt?

Inte mycket egentligen..
  • Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-16 10:58:38 följande:
    Du gjorde ju bort dig själv i min borttagna Geocentrism-tråd, när du erkände att du var moderator på (yttrandefrihetsbekämpande) Flashback!

Efter att ni släppte in mig igen efter den föregående ½-års avstängningen, så straffade ni mig återigen med en ½-årsavstängning i juli, och detta endast efter 1 (fullständigt regelvidrig) varning, och ½-års avstängningen kom efter att jag hade meddelat huvud-admin om ert regelvidriga handlande mot mig...

Varför påstår ni er stå för yttrandefrihet, när ni inte gör det, åtminstone vad gäller den heliga Geocentrismen?  :rant::rant::rant:
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!