• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd

Det disiga molnet till vänster har bildats från en eller ett par chemtrail-strimmor som breddats (vanliga kondens-strimmor försvinner efter ca 5-10 sekunder), och innehåller aluminium, barium, strontium etc, även radioaktiva!

Men misströsta inte, det finns något som heter Orgone som kan användas som Chemtrail Busters !!!

Här ser ni Orgone upplösa ett chemtrail som ett chemtrail-plan precis sprutat ut:

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-09-24 01:20:24 följande:
    Du trakasserade och trollade nåt enormt med mig i Geocentrism-tråden som togs bort här, så försök inte leka oskyldig nu...

Sen är det ju inte direkt mitt fel att du avslöjade dig själv med att ha gett mig en varning och raderat inlägg på Flashback...

Adjö!
    Nej jag har aldrig erkänt något av det du hävdar.
    Jag står fast vid att jag har endast RP:at dig dig då och då på Flashback. Det är den enda sanningen som finns.

Det spelar dessutom ingen roll om vad som DU väljer att ljuga om vad som har hänt på Flashback, och att du vill anse att dina egna lögner är s.k "sanningar", och sedan håller du dina lögner emot mig ock kräver att mans kall svar på något man inte kan svara på.

Du har ingen rätt att sitta och trakassera mig på Familjeliv för den saken skull, och kräva svar och erkännanden som jag aldrig kommer kunna ge dig för det finns ingen sanning i dem, och jag är och förbli en vanlig Flashback-medlem oavsett.  

Så nej jag kommer inte att lämna denna tråden för den saken skull bara för att du har gravallvarliga problem att hålla tpoic i din egna tråd bara för att jag dök in i den.

Och om du fortsätter att trackasera mig i denna tråden eller i någon av dina andra trådar, som är intressanta att diskutera EMOT dig på med dina konspirationsteorier, så kommer jag att kontakta Familjelivs support. Och skulle det inte hjälpa med att du får tillsägelse från Familjelivs support att du skal lägga ned dina trakasserier, så återstår en polisanmälan på dig. 

För jag har samma legitma rättigheter att diskutera ett ämne som du har i din tråd, som alla andra Familjelivs-medlemar, då detta är Familjeliv och INTE Flashback, har, utan att  behöva riskera att du skall sitta och trakassera mig för en inbillad händelse från ditt håll som handlar om ett helt annat forum än Familjeliv och har inte med Familjelivs att göra alls, 
    Hur jävla svårt skall det vara för dig att begripa detta enkla?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-09-24 01:34:08 följande:
    Det disiga molnet till vänster har bildats från en eller ett par chemtrail-strimmor som breddats (vanliga kondens-strimmor försvinner efter ca 5-10 sekunder), och innehåller aluminium, barium, strontium etc, även radioaktiva!

Men misströsta inte, det finns något som heter Orgone som kan användas som Chemtrail Busters !!!

Här ser ni Orgone upplösa ett chemtrail som ett chemtrail-plan precis sprutat ut:

" target="_blank">

Intressant och hur funkar det med att använda "orgone" för att lösa upp dessa chemitrails?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Rataxes
    Gudasänd skrev 2014-09-24 01:36:02 följande:

" target="_blank">

Själv har jag en Orgone Accumulator som får mig att må bättre.

">

Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Gudasänd
    Rataxes skrev 2014-09-24 12:25:18 följande:
    Själv har jag en Orgone Accumulator som får mig att må bättre.
    Var får man tag på dem?

Wilhelm Reich och Orgone Energi:

• Gudasänd

.
    För er som händelsevis fortfarande inte vet skillnaden mellan chemtrails och ordinära kondensstrimmor:

• Nerfherder

Man behöver inte vara psykiskt sjuk för att tro på chemtrails. Problemet i ditt fall, gudasänd, är att du tror på precis vareeeenda liten jävla konspirationsteori som någonsin uppfunnits.

Sjukt att DU fortfarande efter alla våra skriverier, tom en PILOT som förklarar för dig fortfarande tror på chemtrails. Det om något är sjukt.

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-24 17:45:38 följande:

Man behöver inte vara psykiskt sjuk för att tro på chemtrails. Problemet i ditt fall, gudasänd, är att du tror på precis vareeeenda liten jävla konspirationsteori som någonsin uppfunnits.

Sjukt att DU fortfarande efter alla våra skriverier, tom en PILOT som förklarar för dig fortfarande tror på chemtrails. Det om något är sjukt.

Så länge det finns konspiratörer som utför konspirationer, så kommer det finnas konspirationsteorier, och anledningen till att det finns så mycket konspirationsteorier nuförtiden, är för att Illuminati/Bilderbergarna/New World Order utför en hel del konspirationer... :yes::yes::yes:

Sedan så ska jag be dig och din desinformerande pilot titta på detta klipp och sedan försöka återkomma med påståendet att chemtrails inte existerar... :whoco5::whoco5::whoco5:

• Aikido
    Gudasänd skrev 2014-09-24 17:56:04 följande:
    Så länge det finns konspiratörer som utför konspirationer, så kommer det finnas konspirationsteorier, och anledningen till att det finns så mycket konspirationsteorier nuförtiden, är för att Illuminati/Bilderbergarna/New World Order utför en hel del konspirationer... :yes::yes::yes:Sedan så ska jag be dig och din desinformerande pilot titta på detta klipp och sedan försöka återkomma med påståendet att chemtrails inte existerar... :whoco5::whoco5::whoco5:
    Jag är väl bara trögfattad men var är bevisen?
    Påståenden finns det en del i klippet men bevis?

Visa mig någonting trovärdigt som en insamling och analys av själva molnen efter utsläpp.

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-09-24 17:56:04 följande:
    Så länge det finns konspiratörer som utför konspirationer, så kommer det finnas konspirationsteorier, och anledningen till att det finns så mycket konspirationsteorier nuförtiden, är för att Illuminati/Bilderbergarna/New World Order utför en hel del konspirationer... :yes::yes::yes:Sedan så ska jag be dig och din desinformerande pilot titta på detta klipp och sedan försöka återkomma med påståendet att chemtrails inte existerar... :whoco5::whoco5::whoco5:
    LOL du kommer med påståendet att en konspirationsteori ligger bakom alla andra, du är bara för mycket. Nu köper jag fan det där domännamnet!
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!