• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-09-24 17:56:04 följande:
    Så länge det finns konspiratörer som utför konspirationer, så kommer det finnas konspirationsteorier, och anledningen till att det finns så mycket konspirationsteorier nuförtiden, är för att Illuminati/Bilderbergarna/New World Order utför en hel del konspirationer...

Sedan så ska jag be dig och din desinformerande pilot titta på detta klipp och sedan försöka återkomma med påståendet att chemtrails inte existerar...

" target="_blank">

När skall du svara på FRÅGAN jag ställde till dig.

Intressant och hur funkar det med att använda "orgone" för att lösa upp dessa chemitrails?

Om du vägra att svara på den frågan så kommer jag att säga att du bara sitter och kommer med en ny bluff.
    För videon du länkade till illusterade inte alls det du påstod att den skulle "visa".

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • sharatec
    Nerfherder skrev 2014-09-24 18:23:58 följande:
    LOL du kommer med påståendet att en konspirationsteori ligger bakom alla andra, du är bara för mycket. Nu köper jag fan det där domännamnet!
    Starta en crowdfunder! Oskyldig
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-09-24 17:56:04 följande:
    Så länge det finns konspiratörer som utför konspirationer, så kommer det finnas konspirationsteorier, och anledningen till att det finns så mycket konspirationsteorier nuförtiden, är för att Illuminati/Bilderbergarna/New World Order utför en hel del konspirationer...

Sedan så ska jag be dig och din desinformerande pilot titta på detta klipp och sedan försöka återkomma med påståendet att chemtrails inte existerar...

" target="_blank">

Intressant när man tittar på "klippet" du länkade till så avslutas det med, 3:50 och framåt att de visar ett skärmdump på wikipedia som avhandlar detta; "Chemtrail conspiracy theory".

Gudasänd har själv som vanligt bara tagit  enbart namnet på klippet NAMNET och använder det som argument och själv skiter i att titta på den egentligen.

Återigen snygg bevis på en variant av  "qoutmining", från Gudasänd.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-24 18:23:58 följande:
    LOL du kommer med påståendet att en konspirationsteori ligger bakom alla andra, du är bara för mycket. Nu köper jag fan det där domännamnet!
    .
    Du ser de breda hängande Chemtrail-spåren mitt framför ögonen här:

Hojta till om du behöver uppdatera dina glasögon...
  • Nerfherder

Fniss gudasänd. Du är bara för söt. Om någon visar dig en bild på ett moln och skriver Chemtrails brevid det, då tror du på det. Hur känns det att vara totalt ensam om att tro på chemtrails i denna tråd? Slåss mot väderkvarnar, någon?

• Gudasänd
    Aikido skrev 2014-09-24 18:19:44 följande:
    Jag är väl bara trögfattad men var är bevisen?
    Påståenden finns det en del i klippet men bevis?

Visa mig någonting trovärdigt som en insamling och analys av själva molnen efter utsläpp.
    .
    Du ser de breda hängande Chemtrail-spåren mitt framför dina korpgluggar  här !!!

Hojta till om du behöver uppgradera dina glasögon...  :lol::lol::lol:

• Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-24 18:49:10 följande:
    Intressant när man tittar på "klippet" du länkade till så avslutas det med, 3:50 och framåt att de visar ett skärmdump på wikipedia som avhandlar detta; "Chemtrail conspiracy theory".

Gudasänd har själv som vanligt bara tagit  enbart namnet på klippet NAMNET och använder det som argument och själv skiter i att titta på den egentligen.

Återigen snygg bevis på en variant av  "qoutmining", från Gudasänd.
    Sluta upp med att trolla så förbaskat !!!

Klippet avslutas med:

Wikipedia says it´s a conspiracy theory...

But what did  YOU see ???

Ask Questions

Demand Answers

:boxing::boxing::boxing:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-24 19:23:56 följande:

Fniss gudasänd. Du är bara för söt. Om någon visar dig en bild på ett moln och skriver Chemtrails brevid det, då tror du på det.

Fniss Fnerfherder,

Om någon visar dig en bild på ett moln och skriver Contrails bredvid et, då tror du på det.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!