• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • ulfsas
    Aniiee skrev 2014-09-23 14:54:36 följande:
    GPSer är inte "geocentriska", de är geosynkroniserade......
    Contrary to popular belief, GPS satellites are not in geosynchronous or geostationary orbits.
    The satellite orbits are distributed so that at least 4 satellites are always visible from any point on the Earth at any given instant (with up to 12 visible at one time).

''Saxat.''Solig
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Kerubmamman
    Aniiee skrev 2014-09-24 20:35:25 följande:
    Det tänkte ju jag fråga.

För övrigt borde kanske moderatorn moderera tråden lite...
    Jag har "moderatorsemester" för närvarande så mina kollegor får ta de ärenden som kommer in.
    För övrigt har vi riktlinjer att inte moderera de trådar som vi medverkar i som privatpersoner, så jag hade inte kunnat göra nåt nu när jag har svarat i tråden. (i extremfall får vi agera ändå) 
    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-23 14:13:38 följande:
    Eftersom du kommer med en medveten lögn om Geocentrismen, så blir jag tvungen att rätta dig...

GPS-SYSTEMET - BASERAR SIG PÅ DET GEOCENTRISKA SYSTEMET

GPS-systemet är förinstallerat med en korrigering, Sagnac-korrigeringen, som påvisar att jorden är stationär. Alla GPS-satelliter måste ha denna korrigering inbyggd, för att kompensera för något som kallas Sagnac-effekten.

Georges Sagnac var en vetenskapsman som år 1913 gjorde ett experiment som falsifierade Einsteins relativitetsteorier. Han påvisade existensen av eter och absolut rörelse, den totala antitesen till Einsteins speciella och allmänna relativitetsteori, som förnekade eter och absolut rörelse. Det har visat sig att Sagnac hade rätt, eftersom GPS inte fungerar utan Sagnac-korrigeringen inprogrammerad i GPS-datorererna.

Ironiskt nog är det enda sättet relativitetsteorin kan jobba med GPS, att GPS-datorerna är programmerade med en anti-relativitets korrektion, dvs Sagnac-korrigeringen:

www.ldolphin.org/geocentricity/Aspects.pdf (sid 4-8)
    primecrackpot.blogspot.se/2012/03/response-to...
    alfachallenge.blogspot.se/2010/12/mic-gale-e-...

www.galileowaswrong.com/galileowaswrong/featu...
    www.catholicintl.com/index.php/component/cont...
    galileowaswrong.com/galileowaswrong/features/...

I GPS-systemet kan Sagnac-effekten framkalla avvikelser som uppgår till hundratals nanosekunder. En Sagnac-korrigering behövs för att svara för den dagliga rörelsen i varje mottagare under signalutbredning. I själva verket kan man använda GPS för att observera Sagnac-effekten. I denna jordcentrerade inertiala (ECI) referensram, kan man tryggt bortse från relativistiska effekter.

- Neil Ashby, Relativity and the Global Positioning System, Physics Today, maj 2002, sid 5 och 42.

www.ipgp.fr/~tarantola/Files/Professional/GPS...
    www.ldolphin.org/geocentricity/Aspects.pdf (sid 7)

Pga GPS-satelliternas hastighet så går deras klocka 7 mikrosekunder/dygn efter och pga den lägre gravitationen så går de före med 45 mikrosekunder/dygn. +45-7=38 mikrosekunder som GPSerna drar sig per dygn helt enligt Einsteins relativitetsteori. Detta justeras det för annars blir systemet obrukbart.
  • Aniiee
    ulfsas skrev 2014-09-24 20:59:19 följande:
    Contrary to popular belief, GPS satellites are not in geosynchronous or geostationary orbits.
    The satellite orbits are distributed so that at least 4 satellites are always visible from any point on the Earth at any given instant (with up to 12 visible at one time).

''Saxat.''Solig
    Väldigt intressant att säga samma sak med olika ord.... Men visst, tellus-synkroniserade kanske skulle ha varit ett bättre uttryck. (inte fix, men lik förbenat riktade mot jorden.)
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-24 01:26:24 följande:
    Kommer med svar när jag hört nåt!

EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!

Chemtrail rakt över Långholmen igår mitt under regeringsförhandlingarna med det chemtrail-fientliga Mp !!!

twitter.com/ekonomism/status/5144853379475333...

Helt normal k-strimma. Du är tydligen okunnig i ämnet ''G''.
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-24 01:34:08 följande:
    Det disiga molnet till vänster har bildats från en eller ett par chemtrail-strimmor som breddats (vanliga kondens-strimmor försvinner efter ca 5-10 sekunder), och innehåller aluminium, barium, strontium etc, även radioaktiva!

Men misströsta inte, det finns något som heter Orgone som kan användas som Chemtrail Busters !!!

Här ser ni Orgone upplösa ett chemtrail som ett chemtrail-plan precis sprutat ut:

" target="_blank">

Helt vanliga k-strimmor ligger ibland kvar och bildar cirrusmoln. Helt normalt att de ligget kvar i många timmar, alltså lika länge som moln nu ligger kvar.

Orgoniter är naturligtvis helt verkningslösa. Det borde t.o.m du ''G'' förstå.
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-24 16:44:02 följande:
    Anser du då på samma sätt att Gudrun Schyman är svårt psykiskt sjuk?

Hon har på den korta tid hon haft Twitter, klagat på Chemtrails hela 7 gånger !!!

Hon nämnde exempelvis att det sprutades Chemtrails (de passade på när ½ miljon människor var ute på Stockholms gator) under Pride-festivalen i Stockholm den 2 augusti...  ><br /><strong><br />Är hon också därmed <span style=psykiskt sjuk enligt dig?  
    twitter.com/Gudrunskyrman

Ett fejkat konto. Gudrun har en annan Twitteradress. Alltså inte hon som Twittrat om chemtrails. Är det kanske du ''G''?
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-24 17:26:17 följande:
    .
    För er som händelsevis fortfarande inte vet skillnaden mellan chemtrails och ordinära kondensstrimmor:

" target="_blank">

Haha. Löjligt. Planen ligger på helt olika höjder. 
    Man märker desperationen hos de chemstroende.
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-24 17:56:04 följande:
    Så länge det finns konspiratörer som utför konspirationer, så kommer det finnas konspirationsteorier, och anledningen till att det finns så mycket konspirationsteorier nuförtiden, är för att Illuminati/Bilderbergarna/New World Order utför en hel del konspirationer...

Sedan så ska jag be dig och din desinformerande pilot titta på detta klipp och sedan försöka återkomma med påståendet att chemtrails inte existerar...

" target="_blank">

Återigen en film med helt normala contrails. Olika många olika dagar. Normalt för mig som jobbar med flyg. Jag förstår att ''G'' är helt förundrad. Han kanske inte flyger så mycket.
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-24 19:18:53 följande:
    .
    Du ser de breda hängande Chemtrail-spåren mitt framför ögonen här:

" target="_blank">

Hojta till om du behöver uppdatera dina glasögon...
    Tja, plan på olika höjder. Helt normala k-strimmor. Noll chemtrails-återigen.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!