• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-09-25 16:29:56 följande:
    .
    Att du har större tilltro till troll och desinformatörer än till folk som verkligen är insatta kring geoengineering-programmet, som exempelvis Maj Britt Theorin, gör mig allvarligt talat bekymrad över ditt mentala tillstånd...

Maj Britt Theorin (S) om Chemtrails och HAARP:

" target="_blank">

.
    Vad ÄR bevisen?

Har du ens lyssnat på den jäkla intervjun som du länkar till. Tvivlar på det..

Så varför skall du sitta och utgå från att man skall köpa det som ett bevis på att dessa s.k "chemitrails" finns.
    Det är ju bara rent jäkla dumheter från dig att man skall kunna ta det som något "bevis" med den vidioeklippet.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Nerfherder
    EnAnonumius skrev 2014-09-25 19:16:51 följande:
    Vad ÄR bevisen?

Har du ens lyssnat på den jäkla intervjun som du länkar till. Tvivlar på det..

Så varför skall du sitta och utgå från att man skall köpa det som ett bevis på att dessa s.k "chemitrails" finns.
    Det är ju bara rent jäkla dumheter från dig att man skall kunna ta det som något "bevis" med den vidioeklippet.
    Som jag redan påpekat
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-09-25 16:29:56 följande:
    .
    Att du har större tilltro till troll och desinformatörer än till folk som verkligen är insatta kring geoengineering-programmet, som exempelvis Maj Britt Theorin, gör mig allvarligt talat bekymrad över ditt mentala tillstånd...

Jo Glömde detta.

Jag satsar hellre 1000 spänn från mitt pensionssparande, på Piloten Ulfsas än på Foliehatten Gudasänd.

Piloten Ulfsas är nämligen ett mycket bra häst att satsa på i detta ämne.

Jag tror hellre på piloten Ulfsas än dig ja. Då han jobbar innom aviation och är utbildad pilot, de skall som alla vet klara av lite mer än att taxera ut planet och lyfta, flyga det i luften för att sedan landa planet. De skall b.la kunna meteorologi och navaigation och mycket mycket mer.   Så ja jag håller en pilotutbildad person alla dagar om året, för det ÄR mycket mer pålitlig att han serverar verklig fakta än du som endast har serverat en hög konspirationer utan verkliga objektiva bevis. 
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-25 17:47:37 följande:
    Slående låg nivå.

G: var skulle man förvara chems på planen någonstans? Vet du det?
    .
    Det blir nästa fråga vi får ta itu med, men det primära är att vi först nu klart bevisar att chemtrails är en realitet!

:yes::yes::yes:

IPPC erkänner i sin senaste klimatrapport att Chemtrails är verklighet, och kräver att besprutningen ska fortgå !!!

.

• Aniiee
    Gudasänd skrev 2014-09-25 19:43:05 följande:
    .
    Det blir nästa fråga vi får ta itu med, men det primära är att vi först nu klart bevisar att chemtrails är en realitet!

:yes::yes::yes:IPPC erkänner i sin senaste klimatrapport att Chemtrails är verklighet, och kräver att besprutningen ska fortgå !!!

.
    Kan du länka klimatrapporten?
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
  • Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-25 19:35:28 följande:
    Piloten Ulfsas är nämligen ett mycket bra häst att satsa på i detta ämne.
    .
    Hur kommer det sig att du väljer att lita på en uppenbar förnekare, framför att lita på piloter som VERKLIGEN VET att Chemtrails-besprutningen pågår, och det i stor skala framför allt i Kalifornien, där man har börjat skörda resultaten av dessa Chemtrails-besprutningar !!!

Hur kommer det sig att du väljer att förneka piloter som är öppna och ärliga med Chemtrails, och ger bevis för det i domstol?

.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-09-25 19:54:00 följande:
    .
    Hur kommer det sig att du väljer att lita på en uppenbar förnekare, framför att lita på piloter som VERKLIGEN VET att Chemtrails-besprutningen pågår, och det i stor skala framför allt i Kalifornien, där man har börjat skörda resultaten av dessa Chemtrails-besprutningar !!!

Hur kommer det sig att du väljer att förneka piloter som är öppna och ärliga med Chemtrails, och ger bevis för det i domstol?

.
    FÖR I HELVETE! GUDASÄND, KAN DU NÅGON ENDA GÅNG SVARA PÅ EN ENDASTE FRÅGA!!! SLUTA SPAMMA I TRÅDEN SAMMA SKIT OM OCH OM IGEN!
  • EnAnonumius
    .

" target="_blank">

.
    Nu sitter du ju och ompostar samma video som inte innehöll några bevis.

Så bara för att du vägra ge bevis, så skall du sitta pch spamma sönder tråden med inlägg att folk förnekar i stället för att slänga fram bevisen?

• ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-25 19:43:05 följande:
    .

IPPC erkänner i sin senaste klimatrapport att Chemtrails är verklighet, och kräver att besprutningen ska fortgå !!!

" target="_blank">

.

Smart att länka till Infowars. De gör stora pengar genom att lura lättlurade personer som köper alla tänkbara konspirationer. G, kan du gissa vem jag syftar påSolig

Varför skulle annars så många sajter som sägs komma med sanningen om chemtrails behöva komma med upprepade lögner. 
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • ulfsas
    .

" target="_blank">

.
    Jaha. En foliehattskonvention. Noll bevis. Igen.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!