• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd
    jlhm skrev 2014-09-26 05:55:38 följande:
    Du vet väl att de olika molntyperna som finns har funnits i miljontals år, långt innan några flygplan fanns.
    .
    NASA kallar de naturliga, trots att de överhuvudtaget inte fanns innan 1990-talet, då chemtrailandet tog fart på riktigt!

Du kan inte hitta en endaste bok om moln, innan 1990-talet, som exempelvis visar upp något som detta chemtrail-moln:

SJUKT !!!

.

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-26 05:57:43 följande:

Dessutom, sluta TJATA om vad som hände på det jävla flashback. Detta är familjeliv, och inga som skriver där skriver här.

Jag är fullständigt övertygad om att flera av er förnekare här, även håller till på Flashbacks chemtrail-tråd... ni är ju så otroligt desperata nu när folk börjar få upp ögonen för chemtrailsen!   :yes:  :yes:  :yes: 
  • Nerfherder

Gudasänd, de där molnen såg jag själv som liten på 80-talet många ggr. Sluta spamma skit och börja svara på folks frågor!!!

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-26 05:59:00 följande:
    Vad som är SJUKT, RIKTIGT SJUKT, är ditt maniska postande av foliehattslänkar!
    Myter och lögner är folie, och NASA:s nya moln-bilder är därmed foliemoln!

:yes::yes::yes:
  • Gudasänd
    jlhm skrev 2014-09-26 06:00:04 följande:
    Det var nog en av de dummaste videor jag har sett, vad vet hon i videon om moln, bara för att hon inte har sett dem i verkligheten så betyder inte det att de inte finns eller har funnits i miljoner år. Vilken patetiska och okunniga personer hon och du är.
    Och ändå så kan ni inte visa upp en endaste bok, författad innan 90-talet, som har med dessa chemtrail-moln !!! :no::no::no:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-26 06:12:09 följande:

Gudasänd, de där molnen såg jag själv som liten på 80-talet många ggr.

Då borde du kunna länka oss till en endaste bok, författad innan 90-talet, som ger exempel på dessa chemtrail-moln!  :boxing:
  • Gudasänd

.
    HAARP:ade chemtrail-moln ska tilläggas!

• Nerfherder

Ska JAG göra ditt jobb gudasänd??? Jävla latmask! Jag tror inte du har läst en enda riktig bok i hela ditt liv! Det svarar du på, minsann, men du kan inte svara på om du ens har sett den där filmen du länkade till med maj britt theorin!!!

• Nerfherder

Dessutom, jag har bett dig tidigare att lägga av med de fåniga boxande smileysarna. Det ger intryck av att du vill använda våld mot mig. Det är fan tragiskt att familjelivs moderatorer inte gör ett skit åt den här tråden. Gudafjanten borde fan bli avstängd!

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-26 06:30:02 följande:

Ska JAG göra ditt jobb gudasänd???

Seså, fram med bevis nu för att dessa chemtrail-moln beskrivs i litteraturen, innan man på 1990-talet började chemtraila oss, tack!
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!