Inlägg från: Zadre |Visa alla inlägg
  • Zadre

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-09-18 22:06:55 följande:
    1. Varför skulle Dane Wigington vara en foliehatt, med tanke på att han ger oss relevanta fakta kring Chemtrails?

2. Tack vare varningarna så lyckades vi uppenbarligen bromsa upp planerna för mikro-chippningen - var tacksam för det !!!
    1. Varför? Det faktum att han tror på skiten.

2. Seriöst...
  • Zadre
    Gudasänd skrev 2014-09-21 04:18:26 följande:
    Vågar du se den här vetenskapliga dokumentären kring chemtrails?

Why in the world are they spraying?

Lust att kommentera dokumentären?

(Inga kommentarer innan ni har sett den!)
    Klar jag vågar. Frågan är snarare om jag har lust. Har bättre saker för mej än att sitta och titta på fabulerande foliehattar. Nångång när jag har riktigt tråkigt kanske. Kanske tittar lite på den imorgon för att koppla av lite från verkligheten i pluggpauserna.
    Lyssnade på radioprogrammet om "chemtrails" på P1. Jag behövde ingen expert som talade om vad contrails är, hur de uppstår, detta med olika luftfuktighet, olika "lager" i luftrummet, onlika vindriktning osv, osv. Sånt kan man räkna ut med röven och en krita.

Hela tanken på att piloter faktiskt skulle sitta i cockpit och aktivt delta i en sådan giftspridning över planeten han/hon själv och dennes familj bor på är absurd.
  • Zadre

Nu har jag lite tid att döda innan jag ska på lägenhetsvisning så tittade på ett par videos. Blandannat den ultimata bevisvideon. Som inte bevisar ett skit. Min lekmannabedömning när piloten "stänger av" chemsen säger att planet flög in i en ficka med andra luftegenskaper, såsom annan luftfuktighet och så när spåret "stängdes av". Ser det som en mer logisk förklaring än att piloter faktiskt medvetet sprutar gift över den planet som de själva och alla de älskar bor på.

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!