• Löparnörden

Vi som planerar äggdonation hösten/vintern 2014-2015

Hoppas allt gick bra med hyston Swede.

Ja Åbo skulle ju inte lova ungefärlig tid om de inte kan hålla det.

Vi fick välja donator när det var ca 1 månad kvar så klinikerna vet nog vad de gör. Men jag tyckte att det kändes väldigt nära och undrade om det skulle hinnas. Men så är jag kontrollfreak och hatar att inte veta saker. Saker ska helst vara klara igår:).

• Löparnörden
    Löparnörden skrev 2014-10-14 08:00:49 följande:

Hoppas allt gick bra med hyston Swede.

Ja Åbo skulle ju inte lova ungefärlig tid om de inte kan hålla det.

Vi fick välja donator när det var ca 1 månad kvar så klinikerna vet nog vad de gör. Men jag tyckte att det kändes väldigt nära och undrade om det skulle hinnas. Men så är jag kontrollfreak och hatar att inte veta saker. Saker ska helst vara klara igår:).

Det om Åbo var skrivet till dig Myra:)
  • Löparnörden

Härligt Swede. Nu är det gjort.

Hoppas detta kommer hjälpa er till ett plus nästa gång.

Det ger sig nog Myra. Koordinatorerna är ju van. Det som känns tight för oss är ju vardag för dem. Hoppas den de hittar känns mer rätt än den förra.

Kram till er alla

• Löparnörden

Välkommen Herewego:)

Tack för lyckönskningarna:)

Har bestämt att testa på fredag så 2 dagar kvar. Lovade maken att vänta tills dess:) Då får vi garanterat ett tillförlitligt svar. Känner mig yr mest hela dagen, lite illamående på förmiddagarna och trött. Känslan i kroppen är precis som när jag blev gravid med dottern så jag är positiv. Men vägar inte ta ut något förrän jag testat.

Måste testa den där scanner-appen. Testade en liknande variant men resultatet blev värdelöst och omständigt att ladda ner sedan.

Hur mår du idag Swede?

Inga biverkningar efter gårdagens ingrepp?

• Löparnörden

Skönt att du mår bra Swede och får göra fet så fort.

Ja min känsla säger mig att det gått vägen. Hade testdag på en fredag med dottern, höll mig då också och något sade mig att det inte skulle bli ett glas vin som fredagsmys. Känner samma sak nu:) Men medicinerna gör ju också att kroppen luras.

Spännande Maryhe. Vars är det ni går?

Visst var det en konstig känsla att välja donator.

• Löparnörden

Maryhe. Just det Tjeckien var det ni körde på. Så lät att glömma vilken klinik alla går på:)

Perfekt att du kunde använda din gamla medicin Myra.

Jag är 37. Var 36 när dottern föddes. Hade en helt komplikationsfri och lätt graviditet. Sprang fram till v. 20, cyklade och gymade sedan fram till förlossningen. Var på gymet sista gången 4 dagar över tiden, fick lite blickar:). Hade en lång men helt komplikationsfri och ändå lättsam förlossningen då jag blev igångsatt. Började träna när dottern var 3/4 veckor. Så har haft en lätt graviditet och förlossning när jag ändå var 35 och gjort äd.

• Löparnörden
    Löparnörden skrev 2014-10-15 22:38:39 följande:

Maryhe. Just det Tjeckien var det ni körde på. Så lät att glömma vilken klinik alla går på:)

Perfekt att du kunde använda din gamla medicin Myra.

Jag är 37. Var 36 när dottern föddes. Hade en helt komplikationsfri och lätt graviditet. Sprang fram till v. 20, cyklade och gymade sedan fram till förlossningen. Var på gymet sista gången 4 dagar över tiden, fick lite blickar:). Hade en lång men helt komplikationsfri och ändå lättsam förlossningen då jag blev igångsatt. Började träna när dottern var 3/4 veckor. Så har haft en lätt graviditet och förlossning när jag ändå var 35 och gjort äd.

När jag ändå var 35+ skulle det vara på slutet:)
  • Löparnörden
    aspjg skrev 2014-10-15 23:15:34 följande:

Jag är 26 år och gör första behandlingen.

Har fått tid till vul den 28/10 så får hålla tummarna att det finns någon där inne! Hur gör man med mvc? Säger fertilitetskliniken till när det är dags att skriva in sig?

Spännande, inte länge tills du får se den lille:) Hoppas allt kommer se bra ut.

Näe du kontaktar själv den mvc du vill gå på när du känner dig redo för det. Inskrivningssamtal brukar vara runt v. 10.
  • Löparnörden

Testade negativt nu på ruvardag 10...
    Har ju testdag på måndag och vet inte om jag är en sådan som plussar tidigt eller sent för jag har bara plussat 1 gång tidigare och då väntade jag till klinikens testdag. Så 100 kört är det ju inte även om jag är realist och insett faktum att det med största sannorlikhet inte blivit något denna gång.

Tråkigt att höra att ni upplever kommunikationen med Riga som dålig ibland. Jag har bara positiva erfarenheter än så länge så hoppas att det håller i sig om det nu inte lyckades denna gång och vi måste ta nya tag.

• Löparnörden

Tack allaHjärta
     Ja hoppas att det mot alla odds uppenbarar sig ett plus på måndag. Även fast det känns som en stor besvikelse med alla grusade förhoppningar så har jag ju redan vunnit högvinsten i detta äd-lotteri en gång och har min älskade dotter oavsett hur det går på måndag eller med framtida försök.

Tack Chikita nu ger du mig hoppSolig

Härligt Myra.
    Det närmar sig. Ja det är mycket känslor och tankar i rullningen när man när mitt uppe i allt.

Svar på tråden Vi som planerar äggdonation hösten/vintern 2014-2015