Myra skrev 2015-02-05 17:24:45 följande:
Sia123: ge inte upp än, du har några dagar till på dig att testa.
Löparnörden: Börjat känna något än?
Chikita124: du ger mig hopp, ska göra vårat FET snart och dom vil odla till 5 dagarna och jag har varit lite orolig för att slösa bort embryon. Hur många tinade dom upp för att odla till 5:dagars? Härliga att alla klarade sig, jag är så orolig att alla ska falla bort. Grattis till graviditeten och tvillingarna.;)
JZ79: Jag gjorde en miss förra gången och gick inte och tog blodtrycket, tänkte inte alls på det. Var inte säker på vad jag kände. Dom tycker jag ska gå och testa blodtrycket på en vårdcentral. Det är svårt för dom att säga vad jag behöver när dom inte kan ta prover mm och det är nog best att träffa en läkare. Estradot plåstrens ska inte ge samma starka symptomet som progynonen, Ska till Mamma Mia på Onsdag och undra om jag kan ta blodtrycket då samtidigt?
Tänkte att om jag lyckas bli gravid så måste jag gå regelbundet och testa och bra att dom är med från början och kan jämföra.
NinaCamilla: Vi fick faktura första gången men inte den här gången. Står faktiskt på ett brev jag fått att det ska betalas på plats med kort men tänkte att så kanske det inte ska vara, fick ju faktura förra gången. Men när man tänker efter som kanske dom göra så eftersom man inte vet hur FET går, om äggen klarar upptining eller inte.
Blir så hoppfull att höra att fleras känslor att det verkar vara flera som lyckas med FET än ET.
Njae, inget speciellt förutom att jag varit däckad av trötthet sedan transfern. Känns som att jag skulle kunna sova dygnet runt och jag har kola i huvudet och glömmer bort vad jag ska göra på jobbet
![Tungan ute Tungan ute](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif)
. Ä allmänt sur och irriterad. Har somnat med dottern halv åtta varenda kväll. Men det beror nog på progesteronet. Fast ikväll har jag hållit mig vaken
![Oskyldig Oskyldig](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-innocent.gif)
Inte världens roligaste fru och mamma just nu.
Har hitintills varit övertygad om att det inte tagit sig men idag blev jag lite illamående och har haft mensvärk så et litet hopp tändes. Mitt mantra är att det är medicinerna, törs inte hoppas på något. 1vecka till testdag.