Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
Grattis Sserena86!! Hoppas den vill stanna den här gången!
Grattis Sserena86!! Hoppas den vill stanna den här gången!
Min mens kom idag men det visste jag eftersom mitt blodprov visade att jag inte haft någon äl. Känner mig ledsen och uppgiven och undrar vad det är för fel på mig och om det aldrig kommer att gå :(...
Denna cykel har jag ju fortsatt köra med både ÄL clearblue tester (dubbel hormonindikator) och tempat. Till skillnad från förra cykeln så hade jag 4 dagar av hög fertilitet (förra var 2) och sen igår som då var fjärde dagen så testade jag en gång till på kvällen och då dök den fasta smiley gubben upp så alltså maximal fertilitet i två dagar nu då. Får se om det går väl ihop med att tempen då bör höjas imorgon eller övermorgon.
Har av någon anledning en känsla som säger att den inte kommer det och därmed inte detektera att ÄL skett på fertility friend appen.
Någon som fått maximal fertilitet men inte haft ÄL? Eller går det ens??
Har gett upp hoppet för denna gång också. Tror inte jag haft någon ÄL. Iaf inte än. Fått plus på äl test och har iaf tyckt mig se och ha ÄL sekret. Men får ingen temphöjning som sammanfaller med varken ÄL test eller äl sekret. så verkar inte ha någon ÄL denna månad. Blir nästan mer ledsen över det än att inte få något plus. Utan äl kan det ju ändå inte bli ett plus. Och vi som kämpat mer denna månad än någon annan månad.