• joss82

Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU

Solros skrev 2014-11-26 11:31:15 följande:

Idag vissade äl testet lika starkt som kontrolltrecket! Första gång någonsin de har varit exakt lika starka:) har testat att testa på andra tider de sista dagarna så kanske beror det!

Hoppas att det resulterar i att vårt 12 försök lyckas:)

Jippie! Pergotime is the shit!
  • joss82

Flera som har BIM 9-12/12. Jag fyller år 12/12, tänk att få ett plus i 32-årspresent!

• joss82
    Jenny8686 skrev 2014-11-27 13:26:17 följande:

Tackar! :) det känns väldigt spännande igen att vi ska försöka igen! Hoppas på 3:dje gången gillt nu! Hur kollar ni er äl? Jag följer app & sekret. Konstigt nog vill jag inte använda äl stickor, vet inte riktigt varför haha!

Jag följer sekret och stickor. Min mens är för oregelbunden för att appen ska kunna säga något om ägglossning. Dock verkar inte stickorna ha stämt heller då jag alltid fått fullt utslag på dem ca 14 dagar före mens men det verkar ändå som att jag sällan faktiskt har ägglossning.
  • joss82
    Jenny8686 skrev 2014-11-27 14:44:43 följande:
    Okej, hur länge har ni försökt?
    Typ åtta-nio månader. Men har också fått pergotime utskrivet nu och hoppas att det kommer göra susen!
  • joss82
    vinterros skrev 2014-11-28 06:40:27 följande:

Hej tjejer! Kan inte riktigt tro det än men jag har plussat :) Är väldigt glad men det känns overkligt.

Nu håller jag tummarna för lite gravid-baciller sprids här i tråden så ni alla får det efterlängtade plusset <3

Åh, grattis!!!!
  • joss82
    {#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}

2/12   ammela, 5:e försöket
    4/12   Sserena86, 9:e försöket
    3/12   grodansmamma, 3:e försöket
    6/12   LaFontaine, 1:a försöket 
    9/12   SC2014, 5:e försöket
    9/12   Leonas, 3:e försöket
    10/12 joss82, 7:e försöket

11/12 Solros, 12:e försöket
    16/12 Solsken, 5:e försöket (efter MA)
    16/12 Linda086, 3:e försöket
    24/12 Lavelii, 5:e försöket (2:a efter MA)
    30/12 Boonyi 

Lisen84
    mikamon

HjärtaPlussat i novemberHjärta
    Annastanna, 2:a försöket
    Karimag, 4:e försöket
    vinterros, 2:a försöket

HjärtaPlussat i oktoberHjärta

Diamant, 8:e försöket
    Fjällsippa, 6:e försöket
    Trestobbs, 6:e försöket
    Milie, 7:e försöket
    emzerus, 2:a försöket
    Ellonbellon, 17:e försöket
    elilou, 2:a försöket

HjärtaPlussat tidigareHjärta
    Fiiaaa

Rättade till listan lite och tog bort de som inte uppdaterat sig. Men har säkert missat något! Tre plus  november verkar det bli, hoppas på fler i december!
  • joss82

Känner mig tveksam till om min glada gubbe verkligen stämde, tycker jag borde fått mer temperaturstegring?

• joss82
    vinterros skrev 2014-11-28 10:36:00 följande:

Tack snälla allihopa! Jag vågar inte hoppas på för mycket än. Känns ändå väldigt skönt att kunna berätta för er och dela med mig av min nyhet. Nu dröjer det några veckor innan man kan berätta för någon IRL :)

----> grodansmamma: hade BIM 27/11. Håller tummarna för dig, det är fortfarande lite tidigt för dig att få säkert utslag på stickan

---> Joss82: Det är ammela som ska gifta sig :)

visst ja... svårt att hålla reda på alla här ibland =)
Svar på tråden Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU