• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Bittersweet2012

@SessanM - har oxå mått illa till o från de senaste dagar, men mer än säker att det beror på stress (det är bara 5-6 dagar efter ÄL så det kan inte va några gravsympton än).

• littlejoanie

BIM den 18/10. Denna gången har jag grav symtom redan nu, skulle vara förvånad om mensen kom. Känns i hela kroppen denna gången att man bara vet, hoppas de håller i sig så det inte är nån skendräktighet =) 4 dagar kvar att vänta =)

• 1StoltMamma

Jag känner mig gravid denna månaden har massa symptom men blev negativt test idag bim-3 Men kanske är en månad man är skengravid, de vore ju typiskt....

• littlejoanie
    1StoltMamma skrev 2014-10-14 09:16:25 följande:

Jag känner mig gravid denna månaden har massa symptom men blev negativt test idag bim-3 Men kanske är en månad man är skengravid, de vore ju typiskt....

Då är vi i samma sits, vi får vänta in mens och sedan testa, några dagar kan göra stor skillnad på testerna.
  • 1StoltMamma

14 dagar och du? Men de konstiga denna månaden är förlåt lite äckelvarning.. jag har både igår och idag äggviteflytningar, och de har jag bara runt ägglossning ? Så förstår ingenting, något ni varit med om innan?

• Missciss

Jag har BIM på lördag. Har testat å testat, hur mkt jag än vrider å vänder ser jag inget positivt resultat :( För det borde synas nu tycker jag.. (Gjorde det förra graviditeten).

Ligger hemma med magont å illamående oxå. Blä!

• Bittersweet2012

@1StoltMamma - men då är det kanske så att det är bara nån dag för tidigt att testa? det kan ju ta upp till 10dgr för ägget att fästa o det är väl börjar hormonnivån öka?
    Jag hade VÄLDIGT mycket "vita" flyttningar när jag va gravid m dotter, det va det som gjorde att jag började misstänka att jag va på smällen
    Jag har 16dgr mellan ÄL o mens.

• Missciss

Två negativa gravtest får ni här en bild på. Första gången jag laddar upp en bild, så testar mest hur man gör :)

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)