• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • SaJoH

Stort grattis!!!

Missciss skrev 2014-10-15 17:12:48 följande:

Såhär ser mina gravtest ut idag :)

• Missciss

Tack:)

Imorse fick jag "inte gravid" på digitala men på eftermiddagen fick jag "gravid". Så härligt att se! Är så himla glad!!!!

• KnytetsMamma
    Missciss skrev 2014-10-17 20:23:00 följande:
    Tack:)
    Imorse fick jag "inte gravid" på digitala men på eftermiddagen fick jag "gravid". Så härligt att se! Är så himla glad!!!!
    Vad märkligt att du fick "inte gravid" på morgonen och sen "gravid" på eftermiddagen. Men jättegrattis!!!
  • SessanM

Fan.. Gjorde ett test nu som visade "inte gravid". Jag som verkligen trodde på det denna gången. Aja bara att vänta på mensen när den nu behagar dyka upp och prova igen.

• KnytetsMamma
    SessanM skrev 2014-10-18 07:48:34 följande:
    Fan.. Gjorde ett test nu som visade "inte gravid". Jag som verkligen trodde på det denna gången. Aja bara att vänta på mensen när den nu behagar dyka upp och prova igen.
    När är mensen beräknad? En del plussar ju inte förrän efter ett par dagar efter BIM.
  • SessanM
    KnytetsMamma skrev 2014-10-18 08:32:14 följande:
    När är mensen beräknad? En del plussar ju inte förrän efter ett par dagar efter BIM.
    Jag vet inte helt säkert då min cykel är ganska oregelbunden men baserat på genomsnitt så är bim idag. Får helt enkelt hoppas på din teori :) och testa igen om en vecka om mensen inte kommit.
  • Sofiato88

Hello :)

Jag hade äl idag enligt cb äl-test med dubbel hormon men med en sticka från testlagret så har jag inte det....? Jag tror jag kör på att jag har äl med cb test eftersom att jag tagit med dem varje dag i fyra dagar nu. Men varför blir det så?

• Loncelot
    Sofiato88 skrev 2014-10-18 22:05:39 följande:

Jag hade äl idag enligt cb äl-test med dubbel hormon men med en sticka från testlagret så har jag inte det....? Jag tror jag kör på att jag har äl med cb test eftersom att jag tagit med dem varje dag i fyra dagar nu. Men varför blir det så?

Testlagrets e väl ganska billig skit, inget elakt ment nu men sanning, cb e kvalité skulle ja säga...
  • Sofiato88
    Loncelot skrev 2014-10-18 22:36:52 följande:

Testlagrets e väl ganska billig skit, inget elakt ment nu men sanning, cb e kvalité skulle ja säga...

Då kör vi på cb :) det som är konstigt är att testlagret har fungerat förut..

Men nu så får jag och killen ha lite mysigt :)
  • AnnC
    Sofiato88 skrev 2014-10-18 22:05:39 följande:

Har ingen erfarenheter av cb test men kan det vara så att den hittar fler fertila dagar före äl? För billiga stickor mäter ju bara lh hormonet som har sin pik precis innan äl sker. Men man är ju fertil flera dagar innan.

Jag tempar och äl testar med billiga stickor och det har alltid "matchat" ganska bra
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)