• combat90

BIM Juni 2014

Mollemolle81 skrev 2014-06-20 17:09:19 följande:

Tänker samma...kommer den inte så provar jag igen på sön el mån...har ändå ett test liggande!

Håller tummaena för oss. Vill verkligen denna månad!!!!
  • combat90

Hur går de i midsommarfirandet? Jag hade sån molvärk igår o förrgår som nu avtagit en aning men kommer nån gång ibland. Känner inte av pmsen annaars som jag brukar. Brukar gråta några tårar men inte en tår på dessa dagar. Bim imorgon eller måndag. Hoppas mensen inte kommer. Har flytningar men haft sen äl som jag aldrig brukar ha i tidigare cyklae.. kändes som mensen skulle komma igår och idag. Men inte mer än flytningar som kommer;) kan de va ett bra tecken? Hoppas de negativa testet jag tog bim-4 blir ett plus o ingen mens istället!!! :)

• combat90
    lisohl skrev 2014-06-21 17:17:59 följande:

Jag har bim på tisdag. Har haft molvärk sen äl+3 och igår (äl+7) började brösten ömma. Håller tummarna för att du får ett plus när du testar nästa gång! Har du bestämt när du ska testa?

Tänkte vänta in mensen o annars testar jag nog framåt fredag.. själv?? :)
  • combat90
    lisohl skrev 2014-06-21 18:39:36 följande:

Jag hade tänkt vänta till nästa lördag.

Håller tummarna för oss!!! :D
  • combat90

Bim idag. Kan även va imon men tror mest på idag.. men har inte sett nån mens än. Haft mensvärk vid läggdags två dar och sjukt mycket flytningar (lotion) är det ett positivt tecken?? Känt som mensen är på väg hela tiden gjort sen i fredags. Förra cyklen hade jag en lutealfas på 11 dagar. Nu är jag på dag 13. Jag hoppas att den inte kommer men har någon vart med om liknande innan?? Aldrig flytningar annars så som nu!!!

• combat90

Måste bara fråga.. lutealfasen är den alltid samma varje cykel? Hade 11 dagar sist. O om de e samma så har jag ju gått över med två dagar idag.. eftersom jag är på dag 13 sen äl?!???? :O vet när jag hade äl med temp o stickor!!

• combat90
    Murrmys skrev 2014-06-22 18:34:06 följande:

Ja de sägs att den är konstant, så har du koll på ÄL så kan du säkert testa om det är 13 efter :)

Ja för den va på 11 förra månaden. O innan dess har jag inte haft koll på äl som förra o denna. Så de borde va så. Får avvakta till imon o se om inte mensen kommer :) hoppaa flytningarna som jag har betyder graviditet. Aldrig haft så förut ;)
  • combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-22 21:28:17 följande:
    Ja lutealfasen är alltid densamma (kan väl "fucka till sig" någon gång ibland iofs). När testade du senast? Jag testade ju positivt (men ack så svagt) för flera dagar sedan men idag rätt så tydligt och fick också Gravid på cb digitala men misstänker att det är ett mf på g tyvärr. Skall försöka få en gyn-tid imorgon för att se om jag kan få progesteron utskrivet för att stoppa blödningen. 

Jag testade sist i torsdags. Jag vet inte om jag ska testa nu snart sparade morgonurinet. Ej bestämt mig. Så nervös. Tempen har stigit idag till 36,9 (0,2 grader, legat på 36,6 sen äl) . Och mensen är inte kommen än. Bim + 3 måste de bli idag om lutealfasen är konstant på 11 dar:) igår gick min vanliga bröstvårtesmärta över till att hela bröstet är ömt. Ska jag våga ta ett test? Vill inte ha ett negativt?!
  • combat90

Jag är få lycklig att jag inte vet vad jag ska ta vägen!!!!! Vi lyckades på första riktiga försöket efter tre månader utan piller.. jag är GRAVID. Hoppas nu att grynet vill stanna kvar hos mig!!!! ???

• combat90
    Lola8200 skrev 2014-06-23 09:17:54 följande:

GRATTIS

Tack!! Kan nån som sitter vid en dator flytta mig till plussat?

Jag är så glad men samtidigt nervös för vad som ska ske. Längtar till v12 är när o risken för missfall minskar!! Ååå så glad!! Glädjetårar. Nu vill jag bara berätta för min sambo;)
Svar på tråden BIM Juni 2014