BIM Juni 2014
Tänker samma...kommer den inte så provar jag igen på sön el mån...har ändå ett test liggande!
Tänker samma...kommer den inte så provar jag igen på sön el mån...har ändå ett test liggande!
Hur går de i midsommarfirandet? Jag hade sån molvärk igår o förrgår som nu avtagit en aning men kommer nån gång ibland. Känner inte av pmsen annaars som jag brukar. Brukar gråta några tårar men inte en tår på dessa dagar. Bim imorgon eller måndag. Hoppas mensen inte kommer. Har flytningar men haft sen äl som jag aldrig brukar ha i tidigare cyklae.. kändes som mensen skulle komma igår och idag. Men inte mer än flytningar som kommer;) kan de va ett bra tecken? Hoppas de negativa testet jag tog bim-4 blir ett plus o ingen mens istället!!! :)
Jag har bim på tisdag. Har haft molvärk sen äl+3 och igår (äl+7) började brösten ömma. Håller tummarna för att du får ett plus när du testar nästa gång! Har du bestämt när du ska testa?
Jag hade tänkt vänta till nästa lördag.
Bim idag. Kan även va imon men tror mest på idag.. men har inte sett nån mens än. Haft mensvärk vid läggdags två dar och sjukt mycket flytningar (lotion) är det ett positivt tecken?? Känt som mensen är på väg hela tiden gjort sen i fredags. Förra cyklen hade jag en lutealfas på 11 dagar. Nu är jag på dag 13. Jag hoppas att den inte kommer men har någon vart med om liknande innan?? Aldrig flytningar annars så som nu!!!
Måste bara fråga.. lutealfasen är den alltid samma varje cykel? Hade 11 dagar sist. O om de e samma så har jag ju gått över med två dagar idag.. eftersom jag är på dag 13 sen äl?!???? :O vet när jag hade äl med temp o stickor!!
Ja de sägs att den är konstant, så har du koll på ÄL så kan du säkert testa om det är 13 efter :)
Jag är få lycklig att jag inte vet vad jag ska ta vägen!!!!! Vi lyckades på första riktiga försöket efter tre månader utan piller.. jag är GRAVID. Hoppas nu att grynet vill stanna kvar hos mig!!!! ???
GRATTIS