• combat90

BIM Juni 2014

JhjärtaK skrev 2014-06-04 09:11:03 följande:
    Vad jag har läst så går dippar tempen när ägget släpper, dvs när man ägglossar och sen går den upp igen efter och håller sig på en något högre nivå än innan ÄL fram tills mens då den dippar igen men är man gravid så dippar inte tempen utan fortsätter att vara på "efter ÄL-nivå". Det stämmer ju bra med att stickan var positiv i måndags kväll för ÄL är ju generellt 12-36 timmar efter positivt äl-test. Bra att ni fick till det igår, var nog helt rätt

Ja det känns som det kan vara en liten chans att vi prickade rätt.. hoppas o håller tummarna. Nu är de bara avvakta o låta kroppen sköta sitt! Se om tempen höjs imorgon. Då vet jag ju iaf säkert att ägglossningen har varit! :) sen invänta bim!
  • combat90

Nu under dagen har jag känt något konstigt som jag ej känt innan. Jag får en ilande/stickande känsla över blygdbenet. Det kommer och går. Även strålar de ner i ljumsken/låret. Va kan de betyda??

Aldrig känt innan.. någon som upplevt det? Är i mitten av min cykel. Runt ägglossning. Osäker på om ägglossning sker idag då temp va låg imorse eller om de kommer om nån dag. Svagt streck på ältest iaf. Men kan varr positivt i måndags. Är lite osäker.

• combat90

Ser att ni också känt i blygdbenet. Men konstigt vid så olika tillfälllen i cyklen.

• combat90

Antingen har jag missat ägglossningen, eller så är den påväg fast kommer senare än beräknat. Men senaste dagarna har de dratt o stuckit i tjejmagen.. tempen hade inte stigit igår. Låg på lägre än vad jag brukar. Negativa ältest fast också ett test som är mycket starkare än de andra i måndags... Undrar om de ens blir någon äl? Hoppas!! Men så segt att vänta. Vill ek ta tempen idag för va på fest igår och om jag inte har fel så blir kroppstempen lite högre dagen efter??

• combat90

Men något är det i äggstockarna livmoder bla bla som håller på. För så här brukar de sticka o så innan mens på mig.. mellan äl o mens alltså. Men isåfall förstår jag ej varför inte tempen går upp. Men man kanske inte kan lita på den?!

• combat90
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 10:06:09 följande:
    Då är mensen på g här fick lite rosa blandade flytningar på toapapptet nyss. Har bim idag..

Är du säker på att de e mens? Nidblödning?

Min mamma fick två menser som va som vanligt innan hon fick veta att hon var med barn i tredje månadenm. Alltså kan man blöda ändå.. hoppas inte de e mens.
  • combat90

Oj nu blev de ett inlägg till. Tog precis ettt ägglossningstest som är superposiivt!! Så de hoppas jah släpper snart då:)

• combat90
    Södertös skrev 2014-06-06 10:16:12 följande:
    Kul... då får du in o ge gubben "frukost på sängen" haha...

Ja han e ute o jobbar men han ska nog allt få komma in om en stund;) haha hoppas det tar sig denna gång. Nu när vi prickar in de så bra.. några tips på hur man kan maximera chanserna? Stanna kvar med rumpan i vödret efter? Ställning? Allt mottages
  • combat90
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-06 10:34:53 följande:
    Härligt:) Vilken dag är du på nu när du fick superpositivt äl-test?:)

Jag är idag på CD20. Så det e ju inte jättesent. Brukar ha runt CD 17-19 :)

Kissekatten. Ja jag tror de. har hört att ägget kan ta fäste senare eller hur de e. Annars e de ju rätt så vanligt med mensliknande blödningar när man skulle haft mens.. som då min mamma hade med mig:)
  • combat90
    Södertös skrev 2014-06-06 10:47:53 följande:
    Ja då får du överfalla honom sen Där finns väl inga bevis på att något hjälper men jag brukar ligga kvar ca 20 min med rumpan högt. Sambon brukar fråga om jag ska "baka" o ska jag det så lägger han täcket i hög till mig o föser in det under haha...

Haha härligt!:) de får bli "baka" för mig med idag!! Hört att man ska komma efter mannen för att sammandragningarna ska hjälpa till. eller va de innan?! Hmm
Svar på tråden BIM Juni 2014