BIM Juni 2014
Ska ju såklart vara smilys, men av nån anledning ändrades de till frågetecken...
Såå hur ska du nu berätta :D?
Ska ju såklart vara smilys, men av nån anledning ändrades de till frågetecken...
Såå hur ska du nu berätta :D?
Tack alla!! :) sprudlar av glädje i kroppen.. lycka till alla!! :)
Grattis till plusset =) är du innan eller efter bim?
Symtom?
Imon ska jag nog testa ! ;) hehe vet inte om jag vågar !
Ska nog köpa 2 olika tester , ett vanligt och ett cb digital :P
Stooort grattis! Såklart att vi var gravida med alla våra symptom Håller tummarna för att det går bra för er!
Åh va roligt .. =)
Ja men visst kommer han väl bli glad om ni planerat detta ihop =) hehe
Jaha okej !
Aa de känns ju lite långsökt att jag inte skulle vara gravid nu . med en mens som är sen 12 dagar .. fast de skulle va grymt skönt om jag är de , för då har ju börjat min graviditet med att få må super bra =)
Jag har bara haft koll genom att räkna i kalender och att ha en app .. =)
Har inte känt något och inte märkt något på mina flytningar heller !
Men vi får svar imon då jag tänkte att jag ska testa =) hehe lite nervös är jag allt !
Åhejå hå!!!
Jag e gravid igen!!! Har verkligen inga tecken någonstans rent fysiskt men testade pos nu!!!
Jag har fått mitt plus vilket betyder att de ligger nåt i mig =) Jag är GRAVID !! =) hehe
Killen försov sig i morse och jag kunde inte hålla mig när han hade åkt ! Hur ska jag tala om detta nu då ? =)
Va, på riktigt? Jag har så jäkla dåligt koll, när ska jag testa?
Tur att det finns dom som förbarmar sig över en okunnig stackare :)
Jag trodde ju jag väntade mensen , men hade jag inte testat igår hade jag fått vänta ca 8-9 månader till ;) hehe
Ja precis .. ja blev inskriven idag =)
Tog blodtryck och vägde mig och pratade massa om hälsan och så .. Ska tillbaka den 7 augusti ! Sen måste jag vänta till runt v.18-19 för första ultraljudet..
Men tur att de är semester nu så att man gör mycket saker =)
Jag ska säga dig att så tänker jag med, jag ska ju tillbaka när jag är i vecka 12 , de är i början av augusti !!
Ja man vill ju veta innan så att allt ser bra ut ! Men nope, vänta blir de..
Ja och jag som knappt har symptom tror ju att jag inte är gravid ändå ! fast jag är ju de =)
Har inte känt nåt mer i ljumsken, ingen molvärk direkt och inga ömma bröst. Är lite dålig i magen som jag brukar va innan mens så jag tror mensen kommer komma, men jag stannar kvar här ändå för jag har så lång cykel (ca. 40 dagar) så nästa BIM kommer va i augusti och vet inte om nån börjat på en sån tråd än.
Fler än jag som har så lång cykel?
Det tar så himla lång tid mellan försöken =/
Ja:) men man väntar ju hellre med en liten i magen, helt klart :D
Alla ni som plussat!!!, hur har era flytningar varit innan plusset.. Som vanligt innan mens eller torra, eller mer???
Är det ngn som e gravid o har vita flytningar?
Det känns skönt :) trodde det var ovanligt o att jag var ensam med att ha det :P vet du vrf man får det?
Det där är ju väl diskuterat ämne men jag har uppfattat det som att det är bra med varannan dag fram till dagarna kring ÄL, då gäller varje dag...sen vet ja inte hur mkt "måstesex" som är nyttigt...kanske bättre att gå på lusten och inte känna tvång.
Ni som plussat var era flytningar annorlunda ån vad ni brukar ha innan mens?