• combat90

BIM Juni 2014

ImseVimseSpindel skrev 2014-06-06 11:20:44 följande:
    Samtidigt då?:):)

Samtidigt borde va bäst. Men läste nu att man ska få innan. tydligen har man sammandragningar i livmodern efter orgasm.. men de e nog bäst samtidigy;)
  • combat90
    Södertös skrev 2014-06-06 12:13:53 följande:
    Ja borde ju funka d med... men vet ni vad tjejer! Nu har vi ju helt plötsligt en jäkligt bra anledning varför vi ska få 3 orgasmer haha... ja killarna kan gott jobb för vi får ju gör allt sen..

Håller med dig!! Helt klart anledning till fler iaf!! :) haha nä nu håller vi tummarna för att det tar sig.. :) känns som vi va ute i helt rätt tis iaf!! :) hoppas mensen håller sig långt borta
  • combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-06 13:27:34 följande:
    Funderar också på det där med rumpan i vädret efteråt Jag väntade kanske 5 minuter nu efter vi hade sex imorse innan jag gick upp och kissade men vet inte om det gör någon skillnad egentligen

Jag låg kvar iaf 15 min nu. Annars kanske jag får uvi.. har så lätt för de. Men vi får se om de gav resultat!! :)
  • combat90

Inväntar högre temp. Sen kommer jag försöka låta bli att tänka så mkt på om det blivit nåt mm. ska jobba rätt mkt nu innan midsommar då jag har bim så de e ju skönt. Men kommer bli aktiv igen så fort jag funderar på något! Lycka till alla!! :) jag håller alla mina fingrar att chansen e hos oss denna månad!!

• combat90
    Södertös skrev 2014-06-06 17:52:54 följande:
    Ja vi får hålla tummarna Men mys till det imorgon med för att va på den säkra sidan

Ja likabra att fortsätta.någon några dagar till :)
  • combat90

Aldrig haft så här efter ägglossning. jag hade ägglossning igår för de högg till som de brukar göra. Sen efter så har jag haft molvärk från o till sen igår. Brukar ni ha de så? Tempen har höjts idag så ägglossningen har iaf varit!! :)

• combat90
    Södertös skrev 2014-06-07 08:13:01 följande:
    Det här med ta temp... gör ni det på morgonen direkt innan ni går upp eller kan man göra det nör som på dagen? O ka ske dum fråga men tar ni tempen precis som när man har feber?

Tar tempen direkt innan jag stiger upp ur sängen. Varje dag i stort sett.

Den mest säkra metoden e att ta de i rumpen. Men jag tar de oralt precis som när jag kollar om jag har feber. Har gjort de i två månader bara så har fått en liten bild om hur jag ska ligga innan o efter äl. Så rätt bra att man ser då om man haft äl. Så att kombinera med ältest tycker jag funkar bra. Frågan e om det tar bara ;)
  • combat90
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-07 08:45:04 följande:
    Nån som testat att ta Agnus Castus?:)

Vad e de? :)
  • combat90

Alltså hur gör man för att låta bli tänka på om man blir grav eller ej?? Jag kan inte få nog av att söka på google!! Och läsa alla forum. Har nu ca 12-13 dagar till bim. Så jag måste lugna ner mig lite.. men hur?! Är inte stressad men känner av nyfikenhet! Finns de bevis på att tankarna påverkar?

• combat90
    Lambo skrev 2014-06-07 18:33:40 följande:
    Haha känner igen det där med googlandet ;)

//försöker vara cool, rätt svårt.. ;)

Ja visst e de svårt;) går bra när jag jobbar men sen e de kört igen när jag kommer hem:P
Svar på tråden BIM Juni 2014