BIM Juni 2014
Härligt!! Lycka till!! Träffade ni ägglossning? Hoppas på ett plus:)
Aa vad tiden går sakta:)tänkte testa innan midsommar o se om de tog sig denna gång. Har en känsla av att de kan bli så. Men jag har lovat mig själv att försöka tänka så lite på det. Men kändes som vi prickade in ägglossningen helt perfekt!! Vi får se.. hoppas hoppas!! :)
Aa vad tiden går sakta:)tänkte testa innan midsommar o se om de tog sig denna gång. Har en känsla av att de kan bli så. Men jag har lovat mig själv att försöka tänka så lite på det. Men kändes som vi prickade in ägglossningen helt perfekt!! Vi får se.. hoppas hoppas!! :)
Alltså nu behöver jag ha lite svar.. har aaldrig efter ägglossning känt såhär mkt som nu och jag har känt såhär sen i fredags efter vi hade myst!!. Bara två dagar sen jag hade ÄL och de kan ha skett vid frukosten då jag fick stanna upp med de jag gjorde..
Jag har en krypande/ stickande känsla över livmodern/äggstocken. Kan de vara möjligt eller kan tarmen också spöka på samma ställe?? :S sen får jag från o till stark strålande smärta bak i ländryggen + mensvärk/molvärk typ.. Aldrig känt de innan o jag känner inte efter mer denna gång än förra månaden. Någon som vart med om nåt liknande?? Ägget har ju inte ens fäst än om de nu kommer de?!?!?!
Tog tempen i morse. 36,2??? Va f*n? Kan tempen bara gå ner så igen? 3 dagar efter ägglossning?? Hade 35,9-36,2 p)dagarna innan äl och fredagen 36,1. I lördags ÄL+1 höjdes tempen till 36,5 vilket innebär en bra stegring.. samma temp igår äl+2. Men nu?? Vad hände?? Blir så förvirrad av dethär.. (vet att jag ska slappna av)
Tog ett ägglossningstest nu för o se bara. Det blev suuuuper positivt igen?! Alltså var de positivt i fredags.. sen har det gått ner till ett svagt strecl-neg i lördags o söndag.. och nu idag är det jättepositivt igen.. kan kroppen göra såhär?? Innebär de att ägget kanske inte har släppt? Gaaa hjälp.
spammar tråden lite. men lägger in bilden här på testet jag nyss tog som e så sjukt positivt... kan jag ha trott att ägglossning skulle va när testet visade pos i fredags? men varför då höjd temp? men sen visar de nu sig att det kanske inte riktigt kunde släppa? och ska nu släppa inom 12-24 timmar?? jag hade negativa test i helgen på äl.. vilket e knäppt!!