• combat90

BIM Juni 2014

Nu kom illamåendet på mig så sjukt. Nästan så jag spyr.. hmm jag vet inte vad de är men något är de..

• combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-16 11:00:52 följande:
    Har läst att ägget kan fästa alltimellan 3-10 dagar efter ÄL så vi får se. Skulle bara kännas så snöpligt nu när jag tycker att kroppen bara skriker "gravid" om det inte var så. Då kommer jag nog inte att lita på min egen känsla igen.

Jaja, lär ju få veta hur landet ligger inom de närmaste dagarna oavsett

Jo helt rätt. Jag känner mig med så hoppas på positivt för oss!! :)
  • combat90

Vad tror ni om min dag!! Åt frukost som vanligt. Började må lite illa som gick över. Kl 10 så stack de till några gånger i livmodern(kändes verkligen i livmodern).. efter 20 min mådde jag fruktansvärt illa. Blev åksjuk vilket jag aldrig blir som gick över efter en timmw... är bara på äl+7 så test visar inget än.nu ikväll mår jag bra igen. men kan ägget fäst då typ o jag mådde illa av det?.. någon som vart med om liknande?! Jag har en känsla av att det kan bli något av allt jag känt senaste dagarna. Haft ömmande bak i svanken hela helgen plus idag känner mig tung i tjejmagen när jag går.. och sjukdomskänsla. Bara spekulationer? Vad tror ni? Jag förväntar mig mens för att inte bli så ledsen om de inte är nåt, men jag kan säkert vara skengravid med...

• combat90
    Eriksson85 skrev 2014-06-17 10:45:01 följande:
    Sitter och är helt skakis. Tänk att vi äntligen fick vårat plus, det är fortfarande jätte svagt men det finns där.

Grattis!! Har du haft några symtom?? :)
  • combat90

Hade också vita kladdiga lotion flytningar för någon dag sen. Typ äl+5-6. Men idag har de gått över till.m

• combat90

Gått över till mer genomskinliga idag.. skulle de va där också;) kissar mycket mer nu än innan. Men kan man va skengravid?? Och isåfall är jag nog de. Haha vet inte kroppen lurar mig säkert

• combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-17 18:57:30 följande:
    Kunde såklart inte hålla mig från testen ikväll heller så jag tog ett men räknade fel och tog det efter att bara ha hållit mig i ca 3,5 timma (över 4 timmar skall man ju göra det egentligen) men nu kunde jag se ett streck (tror jag iaf) men det är näst intill omöjligt att fånga på kort tyvärr. Får snällt vänta tills imorgon bitti med nästa test men börjar nästan tro att jag har högre hcg-halter på eftermiddagarna/kvällen istället för på morgnarna.

Kan man ha det eller har man alltid högre hcg på morgnarna innan BIM?

Håller tummarna!!! Jag ska testa på torsdag morgon äl+10 då!! Hoppas hoppas att de e vår tur o att man inte är skengravid.
  • combat90
    jemi01 skrev 2014-06-18 11:37:22 följande:
    Ni andra som också har bim nästa vecka, hur gör ni vid midsommar? Hoppar över snapsen och öl till lunch helt eller tar nåt glas? Har tänkt att även om är tidigt (bim-5) så ska jag testa fredag morgon. Fler som vill testa med mig på fredag??

Jag kommer dricka alkoholfritt på midsommar. Jobbar dagen efter så det är enkelt att förklara varför jag inte ska dricka!! Bim på söndag enligt appen. Vi får se tänkte testa imorgon faktiskt... vi får se om de visar något annars väntar jag till efter bim o testar igen.

Idag äl+9 har jag haft liknande känsla som magkatarr längesen jag hade de. Men dock så halsbränna har jag i stort sett alltid.. mest kvällstid. Så de kan inte vara ett tecken. Men att de spänner o rycker o stramar i livmodern borde vara nåt eller?? Molvärk hat jag haft sen ägglossning typ slutade ett tag men kom i morse igen precis som jag skulle ha mens.. men icke än.. Men de e väl för att slemhinnan växte?!
  • combat90

Varm i ansiktet igår o idag. Sticker ilar o drar i ljumskarna höfter o livmoder. Molande värk mest framåt kvällen.. det är väl inte inbillning iallafall?? Jag vet inte om jag vågar testa imorgon om de blir neg. Så jag funderar på att vänta o se om mensen dyker upp på söndag-måndag. Annars testar jag på måndag!! Jag kan inte inbilla mig alla de här grejerna känns de som. Vad har ni som plussat känt för symtom nu innan bim?

Svar på tråden BIM Juni 2014