BIM Juni 2014
Nu kom illamåendet på mig så sjukt. Nästan så jag spyr.. hmm jag vet inte vad de är men något är de..
Nu kom illamåendet på mig så sjukt. Nästan så jag spyr.. hmm jag vet inte vad de är men något är de..
Vad tror ni om min dag!! Åt frukost som vanligt. Började må lite illa som gick över. Kl 10 så stack de till några gånger i livmodern(kändes verkligen i livmodern).. efter 20 min mådde jag fruktansvärt illa. Blev åksjuk vilket jag aldrig blir som gick över efter en timmw... är bara på äl+7 så test visar inget än.nu ikväll mår jag bra igen. men kan ägget fäst då typ o jag mådde illa av det?.. någon som vart med om liknande?! Jag har en känsla av att det kan bli något av allt jag känt senaste dagarna. Haft ömmande bak i svanken hela helgen plus idag känner mig tung i tjejmagen när jag går.. och sjukdomskänsla. Bara spekulationer? Vad tror ni? Jag förväntar mig mens för att inte bli så ledsen om de inte är nåt, men jag kan säkert vara skengravid med...
Hade också vita kladdiga lotion flytningar för någon dag sen. Typ äl+5-6. Men idag har de gått över till.m
Gått över till mer genomskinliga idag.. skulle de va där också;) kissar mycket mer nu än innan. Men kan man va skengravid?? Och isåfall är jag nog de. Haha vet inte kroppen lurar mig säkert
Någon skrev att det är någon östrogentopp som kommer efter äl?! Men vet ej
Varm i ansiktet igår o idag. Sticker ilar o drar i ljumskarna höfter o livmoder. Molande värk mest framåt kvällen.. det är väl inte inbillning iallafall?? Jag vet inte om jag vågar testa imorgon om de blir neg. Så jag funderar på att vänta o se om mensen dyker upp på söndag-måndag. Annars testar jag på måndag!! Jag kan inte inbilla mig alla de här grejerna känns de som. Vad har ni som plussat känt för symtom nu innan bim?