• combat90

BIM Juni 2014

Hoppar med här då mensen kom idag. Vill någon lägga till mig i listan? Har bim 19/6 , 24 år, 3e försöket med första barnet.

Nu inväntar vi nästa ÄL!! Lycka till alla

• combat90

Jag undrar lite har ägglossning enligt beräkning den 5/6. Vi ska på fest med jobbet då. Påverkar alkoholen ägglossningen/befruktningen på något sett?

Vill ha så mycket tips de går kring hur man ska lyckas denna månad. :)

• combat90

Panik! Tog ett ÄL test igår som inte var starkt. Men ändå rätt starkt. Tog de som negativt. Beräknad ÄL på torsdag. Nu för en stund sen tog jag igen. På morgonurin då jag inte kissat innan. Det va nästan helt blankt.. kan jag missat ÄL. Vi bestämde att hoppa sex igår.. det kanske va dumt??? :O kan morgonurin vara dumt att testa på?

• combat90

Sant.. då fpr vi sexa till de idag o hoppas. Ska ta ett test till under dagen o se om de e annorlunda :) jag hade hoppats äl va på onsdag eller torsdag som de e sagt för de passar bättre:)

• combat90
    Evening primrose skrev 2014-06-03 10:01:20 följande:
    Var d pos igår kan äl va typ 12-36 h senare el så, kanske ännu senare så d kan ju bli därbortåt onsdag ändå Har du clear blue? Dom har jag ej anv å me dom är d kanske mirgonkiss som gäller

Jag testar med stickor från billigatester.se

Jag måste missat stegringen igår då strecket var starkare igår än idag.. Men går lh-värdet ner snabbt efter stegring? Brukar känna av äl så jag väntar väl på känningen o för säkerhets skull så får jag säga till sambon att det kan ske närsom så vi får till det ikväll med:) idag e testerna nästintill blanka. Får hoppas de klaffar denna gång.. vill så gärna!!
  • combat90

här är mina ältest. översta igår kl 10.00, vilket e rätt starkt men inte hundra likt kontrollstrecket!! 

de andra två är dagens. ena (mittersta) kl 8(morgonurin) en kl 11.30 precis (understa)..

känns som jag missade stegringen igår.. det dalar liksom ut mot de helt blanka..  vad tror ni?
    då måste jag ha ägglossning under dagen? kanske till o med imon? bäst att mysa till det ikväll!! :) vi valde ju att inte köra igår för att vi inte orkade. sist vi sexade va i lördags så vi får nog göra idag om det ska bli något av dethär! :) hoppas verkligen innerligt att det blir något denna gång. fler som missat sin starka stegring såhär?

• combat90
    NILE90 skrev 2014-06-03 12:32:09 följande:
    Gjorde du inget test innan det översta? Dvs i förrgår?

Så som din översta ser ut såg min ut dagen efter ÄL (hade en tydlig stegring på ÄL-dagen)

Jo gjorde ett test som va svagt i lördags som jag sen slängde för att de va så svagt o jag tänkte egentligen börja testa först igår eftersom jag har beräknad äl torsdag.. och hoppade i söndags att ta ett test. Men jag har lite molvärk i magen så kan va på g att de släpper snart. Brukar få krampaktig smärta när det släpper. Så inväntar det också. Om de nu blir så denna gång med;)

förra månaden hade jag svagt streck hela cyklen men det stegrade dagarna innan precis som nu. Sen sjönk det igen. Så vi får se..
  • combat90

Min temp sjönk idag till 35,9. Lägsta jag haft. Måste innebära ägglossning..

Så då kan de stämma att stickan va pos sent måndag. I vanliga fall ligger jag på 37,1-37,3 innan ÄL och 37,5-37,8 efter ÄL. Aldrig fått den låga tempen. Men de sägs ju att tempen går ner precis innan ÄL och upp precis efter igen. Eller? Hela dagen igår hade jag hugg o stick så de va nog helt rätt tid att vi mös till det igår eller vad tror ni? Hoppas att de blir något snart!! Vill så mycket ha ett plus ?

Svar på tråden BIM Juni 2014